Specifiek programmasoort sluit automatisch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirmike
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-05-2022
Ik heb een probleem met een specifiek soort software die videos moet bewerken, eigenlijk doen deze software videos inkorten. Het frapante is, dat welke software ik er ook voor gebruik. Ze sluiten allemaal automatisch na zoveel seconden. Ook al doe ik zelfs er niks mee.

Een gratis programma via de windows store, 'Cut video app', en ik heb ook betaalde software, genaamd Tuneskit Video cutter, nieuwste versie.
Beiden tonen vreemd gedrag, namelijk automatisch sluiten.
YouTube: uhhhh

Weet iemand hoe dit kan? En alleen waarom dit bij dit soort specifieke software gebeurd? Hoe dit op te lossen is? Nee, simpel verwijderen en installeren helpt niet. Ik heb meerdere programma's getest die hetzelfde doen. Programma's die gemaakt zijn om videos in te korten.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:06
Vraag het gewoon na bij Tuneskit video cutter, je hebt er voor betaalt en mag verwachten dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:23

P_Tingen

omdat het KAN

Kijk eens in je Windows logboeken of daar in staat waarom ze stoppen. Misschien iets met je grafische kaart?

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirmike
canonball schreef op zondag 20 september 2020 @ 22:03:
Vraag het gewoon na bij Tuneskit video cutter, je hebt er voor betaalt en mag verwachten dat het werkt.
die reageren nog niet, maar het gebeurd zelfs op gratis software, grafisch? ik heb de nieuwste drivers, gtx1060

waar raadpleeg ik de logboeken op zon error?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Behoorlijke kans dat er iets mis is met je hardware, drivers of instellingen rond wat er daar nodig is. Voor alle hardware en software zoeken op updates kan erg geen kwaad.

En anders idd de logs checken. De event manager openen en -alles- rond de momenten dat het fout gaat bekijken en interpreteren en opzoeken op google etc waar twijfel is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirmike
F_J_K schreef op zondag 20 september 2020 @ 22:29:
Behoorlijke kans dat er iets mis is met je hardware, drivers of instellingen rond wat er daar nodig is. Voor alle hardware en software zoeken op updates kan erg geen kwaad.

En anders idd de logs checken. De event manager openen en -alles- rond de momenten dat het fout gaat bekijken en interpreteren en opzoeken op google etc waar twijfel is.
enig idee welke logs er geraadpleegd moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Allemaal maar vooral appl, security en system imho.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirmike
F_J_K schreef op zondag 20 september 2020 @ 23:48:
Allemaal maar vooral appl, security en system imho.
enig idee waar deze op de pc worden opgeslagen?
vooral appl en system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

In de event viewer, staat in je startmenu of anders start-uitvoeren-eventvwr.msc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:06
sirmike schreef op zondag 20 september 2020 @ 22:15:
[...]die reageren nog niet, maar het gebeurd zelfs op gratis software, grafisch? ik heb de nieuwste drivers, gtx1060
Je geeft niet aan na hoeveel seconden het sluit, maar het gedrag lijkt op een trial versie van tuneskit:
https://www.tuneskit.com/faq.html#e202

voor de Cut video app lijkt het niet dat de driver veel uitmaakt: https://www.microsoft.com...onofsystemrequirementstab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirmike
canonball schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:17:
[...]

Je geeft niet aan na hoeveel seconden het sluit, maar het gedrag lijkt op een trial versie van tuneskit:
https://www.tuneskit.com/faq.html#e202

voor de Cut video app lijkt het niet dat de driver veel uitmaakt: https://www.microsoft.com...onofsystemrequirementstab
in de openingpost staat een youtube link waarin ik opneem wat er gebeurd. Ze sluiten allebei na zon 20 seconden en dan doe ik helemaal niks. De programma's openen wel, maar sluiten zichzelf automatisch weer af.

[ Voor 18% gewijzigd door sirmike op 21-09-2020 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirmike
F_J_K schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:32:
In de event viewer, staat in je startmenu of anders start-uitvoeren-eventvwr.msc
ik heb de logboeken geraadpleegd en gelijktijdig de programmas geopend. De logboeken tonen niks aan wat gerelateerd is aan het programma wat sluit:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:35

BCC

Is de video die je probeert te openen misschien corrupt?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirmike
BCC schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:23:
Is de video die je probeert te openen misschien corrupt?
er wordt niets geopend, als je het youtube filmpje bekijkt, zi eje dat ik het programma open en open laat, tot het zichzelf sluit. Dit gebeurd bij twee willekeurige apps die voor hetzelfde dienen. Video bewerking in de zin van trimmen/cut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
sirmike schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:20:
[...]

ik heb de logboeken geraadpleegd en gelijktijdig de programmas geopend. De logboeken tonen niks aan wat gerelateerd is aan het programma wat sluit:(
Je hebt ook de log gerefreshed net na het sluiten, want de windows logs doen niet auto refreshen.

Je geeft aan ook andere software getest te hebben, ook iets generieks voor video's te bewerken? Bv https://www.avs4you.com/avs-video-editor.aspx (ik denk dat er wel een trial versie te downloaden is.

Ik kan het niet goed zien .. je lijkt geen vmware tools te hebben geinstalleerd? Maar draai je toevallig virtueel? Sommige software wil niet in een virtuele machine draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirmike
Op de een of anderm anier, doen de proggies het nu weer. Ik heb niets ondernomen, wat de directe werking van het programma affecteert. Dank voor de medewerking allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

offtopic:
Je vroeg via topicreport om het topic te sluiten: is niet nodig, topic zakt vanzelf wel weg als er niet meer wordt gereageerd.

Pagina: 1