Ik heb een probleem met een specifiek soort software die videos moet bewerken, eigenlijk doen deze software videos inkorten. Het frapante is, dat welke software ik er ook voor gebruik. Ze sluiten allemaal automatisch na zoveel seconden. Ook al doe ik zelfs er niks mee.
Een gratis programma via de windows store, 'Cut video app', en ik heb ook betaalde software, genaamd Tuneskit Video cutter, nieuwste versie.
Beiden tonen vreemd gedrag, namelijk automatisch sluiten.
YouTube: uhhhh
Weet iemand hoe dit kan? En alleen waarom dit bij dit soort specifieke software gebeurd? Hoe dit op te lossen is? Nee, simpel verwijderen en installeren helpt niet. Ik heb meerdere programma's getest die hetzelfde doen. Programma's die gemaakt zijn om videos in te korten.
Een gratis programma via de windows store, 'Cut video app', en ik heb ook betaalde software, genaamd Tuneskit Video cutter, nieuwste versie.
Beiden tonen vreemd gedrag, namelijk automatisch sluiten.
YouTube: uhhhh
Weet iemand hoe dit kan? En alleen waarom dit bij dit soort specifieke software gebeurd? Hoe dit op te lossen is? Nee, simpel verwijderen en installeren helpt niet. Ik heb meerdere programma's getest die hetzelfde doen. Programma's die gemaakt zijn om videos in te korten.