Mijn vraag
Ik heb een pc build met een rx 590 fatboy edition. En elke keer als ik een gpu related iets doe : youtube kijken of gamen.. Dan kan de pc/video kaart zomaar uitvallen. Als dat gebeurt dan gaat eerst het display uit, dan gaat na 5 seconden de audio ook stoppen. Zo ongeveer wat er bij een bsod ook gebeurt, alleen kun je de error code niet zien omdat het beeldscherm al is uitgevallen. Dus heb ik het geprobeerd met een programma (who crashed) en daar kwam de volgende error uit : Video_tdr_error. Ik weet niet hoe ik het moet fixen
Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD ryzen 5 3600
Rx 590 fatboy edition
16 gb ddr 3200mhz xmp
msi b450m pro-m2 max
Windows 10 pro 64bit latest
Etc.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verschillende youtube videos
Verschillende powerplans in windows 10
Bios settings (pci gen auto select naar pci gen 3) en xmp uit en aan gezet
Ik heb vanalles gezocht maar ik kon niets vinden.
Ik heb een pc build met een rx 590 fatboy edition. En elke keer als ik een gpu related iets doe : youtube kijken of gamen.. Dan kan de pc/video kaart zomaar uitvallen. Als dat gebeurt dan gaat eerst het display uit, dan gaat na 5 seconden de audio ook stoppen. Zo ongeveer wat er bij een bsod ook gebeurt, alleen kun je de error code niet zien omdat het beeldscherm al is uitgevallen. Dus heb ik het geprobeerd met een programma (who crashed) en daar kwam de volgende error uit : Video_tdr_error. Ik weet niet hoe ik het moet fixen
Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD ryzen 5 3600
Rx 590 fatboy edition
16 gb ddr 3200mhz xmp
msi b450m pro-m2 max
Windows 10 pro 64bit latest
Etc.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verschillende youtube videos
Verschillende powerplans in windows 10
Bios settings (pci gen auto select naar pci gen 3) en xmp uit en aan gezet
Ik heb vanalles gezocht maar ik kon niets vinden.