Ik moet voor mijn werk soms nachtopnames maken (bewaking) en ben op zoek naar een zeer degelijke nightvision videocamera. Bedoeling is dat deze kan opgesteld worden in de auto (achter verduisterde ramen), maar eventueel ook verborgen in een aangepaste fietszak.
Ik zoek volgende kenmerken:
- Zeer goed in nachtopnames tot 25 meter ver
- Ingebouwde IR lamp mag, maar kan eventueel ook extern
- Ondersteuning voor grote SD kaarten gezien de opnames vaak vele uren duren.
- Afstandsbediening of app is handig.
- 4K is geen must. 1080P will do.
- Grote plus: aan te sluiten op voeding/externe batterij zodat hij vele uren onafgebroken kan filmen.
- Bewegingsdetectie is een plus.
Ik heb al eens gezocht tussen wildlife camera’s maar vind niet direct mijn ding.
Prijs: Ik dacht aan maximum 1000 euro. Met goede nightvision bedoel ik dus niet dat groene opgedreven kleurengedoe maar gewoon goede, scherpe beelden, liefst in kleur. Op internet staan wel vele ‘top 10’ lijstjes maar als ik dan de voorbeelden bekijk op Youtube dan valt het vaak nog wel tegen.
Een soort nachtkijker/verrekijker met opnamefunctie kan mij zeker ook bekoren. Thx
Ik zoek volgende kenmerken:
- Zeer goed in nachtopnames tot 25 meter ver
- Ingebouwde IR lamp mag, maar kan eventueel ook extern
- Ondersteuning voor grote SD kaarten gezien de opnames vaak vele uren duren.
- Afstandsbediening of app is handig.
- 4K is geen must. 1080P will do.
- Grote plus: aan te sluiten op voeding/externe batterij zodat hij vele uren onafgebroken kan filmen.
- Bewegingsdetectie is een plus.
Ik heb al eens gezocht tussen wildlife camera’s maar vind niet direct mijn ding.
Prijs: Ik dacht aan maximum 1000 euro. Met goede nightvision bedoel ik dus niet dat groene opgedreven kleurengedoe maar gewoon goede, scherpe beelden, liefst in kleur. Op internet staan wel vele ‘top 10’ lijstjes maar als ik dan de voorbeelden bekijk op Youtube dan valt het vaak nog wel tegen.
Een soort nachtkijker/verrekijker met opnamefunctie kan mij zeker ook bekoren. Thx