I support anyone's right to be who they want to be. My question is: to what extent do I have to participate in your self-image? -Dave Chapelle-
Vraag
Alle reacties
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Draait ie ook iso's ?? want kan dat niet terug vinden op hun productpagina (https://www.nvidia.com/nl-nl/shield/shield-tv-pro/)heuveltje schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:33:
bij mijn weten is er 1 koning pricewatch: Nvidia Shield TV Pro 16GB
4K HDR Ready
Dolby Vision HDR en HDR10
AI-verbeterde upscaling voor 720p/1080p naar 4K tot 30 FPS
Tot 4K HDR afspelen op 60 FPS (H.265/HEVC)
Tot 4K afspelen op 60 FPS (VP8, VP9, H.264, MPEG1/2)
Tot 1080p afspelen op 60 FPS (H.263, MJEPG, MPEG4, WMV9/VC1)
Ondersteunde indelingen/containers: Xvid/ DivX/ASF/AVI/MKV/MOV/M2TS/MPEG-TS/MP4/WEB-M
I support anyone's right to be who they want to be. My question is: to what extent do I have to participate in your self-image? -Dave Chapelle-
Hoewel je nu een Smart TV hebt met bepaalde apps, ben je met een Android TV apparaat, dus ook met een Shield, beter ondersteund dan je TV. App updates komen sneller, worden langer ondersteund en geven over het algemeen minder issues dan via een Smart TV.
Testing, one, two ...
Goedkoopste optie : Raspberry Pi met LibreElec erop (Kodi), dit was voor mij de opvolger van mijn Mede8er voor een aantal jaren. Daarna overgestapt naar een Shield TV.
Shield gebruik ik voor alle smart opties, op de tv gebruik ik deze niet vanwege de HEL die hdmi ARC heet en nooit echt lekker werkt zoals je zou mogen verwachten.....
@hardware-lover @kosz : Mijn probleem is dus een beetje dat Kodi want vind het echt helemaal niks
@ralphkeb Die zidoo ziet er netjes uit en ga daar eens even verder in duiken!
Er zijn natuurlijk nog alternatieven, Kodi was maar een voorbeeld (maar toch wat vreemd dat je het helemaal niets vind, heb je daar nog wel eens recentelijk naar gekeken?), maar onbekend maakt nu eenmaal onbemind.
Plex, of anders een simpele videospeler die in de Play Store te vinden is (er zijn er meer dan genoeg).
Welk model Mede8er wil je eigenlijk gaan vervangen?
Testing, one, two ...
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Maar als je het zo jammer vind dat je mede8er de geest heeft gegeven, waarom zoek je dan geen vervanger ?
Die van mij (MED600X3D) ligt ergens in een doos opgeborgen op zolder, die mag je wel hebben als jij de verzendkosten betaald. (halen kan natuurlijk ook).
Onlangs nog Kodi geinstalleerd op pc maar mijn hemel ... is mijn ding niet en gaat um ook niet worden. Waarschijnlijk een prachtig stukkie software maar absoluut niet voor mij.
Het stukje hardware wat er de brui aan heeft gegeven is een mede8er 400x. Het beestje werd al geruime tijd al na enkle minuten snoeiheet en haperde (daardoor ?) en heeft nu definitief de pijp aan maarten gegeven.
[ Voor 17% gewijzigd door DeBaroN op 21-09-2020 21:24 ]
Uiteraard meen ik dat, ga morgen wel ff op zoek ik heb m met verhuizen nog in mn handen gehadherremolog schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:15:
@kosz Ben er een beetje beduusd van want dit was niet de insteek van het topic maar als je dat werkelijk meent dan neem ik dat aanbod graag aan !
Ik stuur je wel ff een berichtje als ie boven water is.
Duidelijk genoeg zo, Kodi allergie zo te lezenherremolog schreef op maandag 21 september 2020 @ 21:11:
@hardware-lover : Had express gemeld dat ik graag een speler had die out of the box iso's kon afdraaien (dus zonder xtra stap ertussen)
Onlangs nog Kodi geinstalleerd op pc maar mijn hemel ... is mijn ding niet en gaat um ook niet worden. Waarschijnlijk een prachtig stukkie software maar absoluut niet voor mij.
Het stukje hardware wat er de brui aan heeft gegeven is een mede8er 400x. Het beestje werd al geruime tijd al na enkle minuten snoeiheet en haperde (daardoor ?) en heeft nu definitief de pijp aan maarten gegeven.
Maar zoals eerder terecht wordt opgemerkt, hetgeen je tegen verzendkosten kunt krijgen heeft niet alle ondersteuning van de videoformaten waar je naar vroeg, dus......
Succes
Testing, one, two ...
Het antwoord wat ik gaf op @heuveltje was een opsomming wat ik kon vinden op zijn antwoord over de nvidea shield.
[ Voor 8% gewijzigd door herremolog op 22-09-2020 05:45 ]
Testing, one, two ...
kan je me dan wat duidelijker wijzen waar ik dat zeg ? Want dan heb ik duidelijk een fout begaan !hardware-lover schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:17:
@herremolog, ik corrigeer je, ik had het over video formaten, niet resolutie, en jij haalt dat aan in je topic start? 😏
Je ziet H265 ook staan neem ik aan?herremolog schreef op zondag 20 september 2020 @ 19:31:
Ongetwijfeld een Noob vraag maar ik schiet deze er toch in; Mijn mede8er is overleden en zoek een mediaspeler die naast de standaard formaten (mkv, mp4, h264, >> h265 << ) ook iso kan afspelen (must)
In het bezit van een smart tv dus Netflix & disney+ loopt prima en daar dus ook de player niet voor nodig
Iemand ervaring die gedeeld kan worden?
Oja ..en connectie kunnen maken met mijn Nas (Synology DS413) zou fijn zijn
https://nl.hardware.info/...ideocodec-van-de-toekomst
Gaat dat lukken met de Med600x3d denk je?
Testing, one, two ...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Excuses dat had daar niet moeten staan! Mea Culpa!hardware-lover schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:01:
[...]
Je ziet H265 ook staan neem ik aan?
https://nl.hardware.info/...ideocodec-van-de-toekomst
Gaat dat lukken met de Med600x3d denk je?
Topic kan gesloten worden