Vraag

• MSmunt
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 20:18
Beste Tweakers,

Ik zit nu al een aantal maanden met onderstaand probleem. Ik heb een half jaar geleden een nieuwe tv gekocht maar omdat die stuk was moest heb ik een nieuwe gekregen. Echter is deze oude TV in de youtube app nog aanwezig onder de cast knop. Ik krijg deze met geen mogelijkheid eruit en heb al een aantal uur tevergeefs zitten zoeken op internet voor een oplossing. Ik gebruik android op een Samsung s9+ (ik kan dus ook niet de app eraf gooien en opnieuw installeren?) en heb de opslag en cache van de YT app via mn telefoon verwijderd. In de bijlage zie je het aAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/trx4YIazjHyaZfk57rqDj961g_4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R5CWavb6eqahUCmhBoqPOpcz.jpg?f=fotoalbum_largedvies van google waar staat dat ik gewoon apparaten verwijderen moet klikken, maar die knop is bij mij niet eens aanwezig!

Heeft iemand de gouden tip voor me? Moet ik nog ergens anders een cache verwijderen?

Alvast erg bedankt voor het meedenken!

Alle reacties

Verwijderd

Dat kan je beter hier vragen :) :

Televisies & Beamers

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:16

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee, het topic kan beter verplaatst worden. ;)

Stoute Bugs => Televisies & Beamers

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• MSmunt
Excuus!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
@MSmunt Heb je de Home app niet geïnstalleerd? Misschien wel gewoon via die te verwijderen?

• MSmunt
Heb de home app sinds een paar dagen geïnstalleerd, maar ik had dit probleem ook al hiervoor. Ik heb net wel de cache en de opslag verwijderd van de app maar ook dit lost het probleem niet op.

je zou denken dat super veel mensen dit probleem hebben, of het maakt niemand wat uit ;)
Pagina: 1