Volgende maand brengt Microsoft de volgende build van Windows 10 uit.
nieuws: Microsoft maakt Windows 10 October 2020 Update gereed voor release
Zelf doe ik eigenlijk altijd een clean install van mijn main systeem bij een dergelijke release.
Veel tijd kost het mijn niet en ik heb dan ook de gelegenheid om alle andere applicaties van de nieuwste versie voorzien.
Qua instellingen heb ik wat (powershell) scripts die het e.a. naar een andere partitie kopieert en na de reinstall weer terug zet na de herinstallatie.
Ook staan veel zaken opgeslagen in de cloud of op mijn eigen thuis netwerk.
Zo houdt ik een schone install en met name een niet zo vervuilde registry.
Ik wil nog wel eens wat testen, installeren, verwijderen, klooien, etc. op de thuis pc.
Mijn zakelijke laptop doe ik het niet bij, maar die is ook vrij statischer dan mijn thuis pc.
Evenals mijn mediacenter. Die twee systemen krijgen dus altijd een inplace upgrade.
Wat doe jij? En waarom?
Poll: Windows 10 clean install bij H1/H2 build?
• Ja, omdat....
• Nee, omdat...

Ook een poll maken? Klik hier
nieuws: Microsoft maakt Windows 10 October 2020 Update gereed voor release
Zelf doe ik eigenlijk altijd een clean install van mijn main systeem bij een dergelijke release.
Veel tijd kost het mijn niet en ik heb dan ook de gelegenheid om alle andere applicaties van de nieuwste versie voorzien.
Qua instellingen heb ik wat (powershell) scripts die het e.a. naar een andere partitie kopieert en na de reinstall weer terug zet na de herinstallatie.
Ook staan veel zaken opgeslagen in de cloud of op mijn eigen thuis netwerk.
Zo houdt ik een schone install en met name een niet zo vervuilde registry.
Ik wil nog wel eens wat testen, installeren, verwijderen, klooien, etc. op de thuis pc.
Mijn zakelijke laptop doe ik het niet bij, maar die is ook vrij statischer dan mijn thuis pc.
Evenals mijn mediacenter. Die twee systemen krijgen dus altijd een inplace upgrade.
Wat doe jij? En waarom?
Poll: Windows 10 clean install bij H1/H2 build?
• Ja, omdat....
• Nee, omdat...
Ook een poll maken? Klik hier
Beschikbaar als Freelance Fotograaf
Mijn reizen over de wereld
Foto's waar ik trots op ben