Enige tijd geleden bij Simyo overgegaan van simkaart naar eSIM, omdat het kon (XS Max) en ik wel benieuwd was. Alles werkte prima, oude simkaart werd wel gedeactiveerd. Nu is er een update voor de iPhone en het lukte me niet om deze geïnstalleerd te krijgen. Dus ik dacht de iPhone even te resetten naar factory om dan nog eens de update te proberen. Dat lukte nog steeds niet maar ik was ook mijn eSIM (gedeeltelijk) kwijt door de reset. Handig als je apple id een 2 voudige verificatie doet via sms als je die niet binnen kan krijgen. Met behulp van een ander toestel, Lebara prepay kaart en een nieuwe apple id toch de Simyo app geinstalleerd gekregen. Via de Simyo chat de bevestigingscode gevraagd voor het activeren/downloaden van het eSIM profiel (normaal gaat dat ook via sms, super handig...not) om vervolgens te komen bij het punt dat ik het eSIM prfoiel kan downloaden....
"Oeps, er is iets mis gegaan. Downloaden is niet gelukt"
Weer met Simyo via chat advies gevraagd maar die konden mij uiteindelijk ook niet verder helpen omdat niemand van de technische dienst werkte.
En zo zit ik dus minimaal een weekend dat ik niet bereikbaar ben.
Dus...ben ik zo nou dom of is dat hele eSIM gewoon een dom concept.
Ps. ik ben ongeveer 8 uren met de telefoon bezig geweest, nul resultaat
"Oeps, er is iets mis gegaan. Downloaden is niet gelukt"
Weer met Simyo via chat advies gevraagd maar die konden mij uiteindelijk ook niet verder helpen omdat niemand van de technische dienst werkte.
En zo zit ik dus minimaal een weekend dat ik niet bereikbaar ben.
Dus...ben ik zo nou dom of is dat hele eSIM gewoon een dom concept.
Ps. ik ben ongeveer 8 uren met de telefoon bezig geweest, nul resultaat
/f/image/P0fbmIORX6SX08ATauYw8k18.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door poema op 19-09-2020 20:48 ]