La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Spel Warcraft IIIOp vrijdag 10 augustus 2001 00:58 schreef Fuelke het volgende:
Ik bedoel niet zozeer de games zelf, maar benodigde investeringen in hardware. Zelf doe ik dat bijvoorbeeld voor Unreal 2 , Return To Castle Wolfenstein en World Sports Cars. Hoe zit dat bij jullie, en aan wat voor hardware denken jullie?
Hardware oa. nieuwe cpu, HDD, mamaplank en videokaart
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Voor de rest heb ik wel een aardig systeempje vinnik, kan alleen nog wel een extra 45Gb gebruiken.
Ik sla de laatste tijd wel erg veel op, op m'n HD!
Op vrijdag 10 augustus 2001 02:08 schreef CommDante het volgende:
Tsja, m'n Mhz verdubbelen naar 1,2 Ghz.
Ik ga ook een Tbird 1.2Ghz kopen maar bij mij gaat het x4
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Aah .. eindelijk komen er weer wat next-gen spellen die een upgrade nodig hebben!
[edit]Lees: Eindelijk wat grafisch/gameplay(
Ik zie wel wat er aan games uit gaan komen die me intresseren...ik wacht iig op Cm2001/2, C&C Renagade en Gp3 add-on. En ik wacht op GT4, maar dat zal nog wel ff duren voordat die er is
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
maar ik verwacht niet dat ik daar een supersysteem voor nodig heb.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
O.a. amd thunderbird 1.4 ghz, 512 ddr geheugen en een geforce 3 kaartje
Verwijderd
heb nu al 800 piek
MAar goed waar ik voor aan het sparen ben is een Gforce 3, die Viper 770 die mag wel eens vervangen worden en dan natuurlijk nog een nieuwe cd-rom drive want die van mij begint raar te kraken en piepen. En qua spellen. Ik wacht gewoon tot Emperor en Z steel soldiers wat goedkoper in de winkel liggen en dan koop ik die en tegen die tijd heb ik dan natuurlijk geen geld om RTCW te kopen
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Kwa hardware zal het wel goed zitten, misschien over een paar maand videokaart vervangen.
en sparen voor games? daar doe ik niet aan
Verwijderd
en qua upgraden, daar "spaar" ik voor (maandje werken
Ik ga ze echter alleen kopen als er een linux versie van uitkomt, eventuele windows-only games vind ik het geld niet waard.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
HW is nog redelijk goed, misschien Geforce 3 kaart.
Mis hem niet!..
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
en de nieuwe UT zal ook wel de moeite waard zijn om te do... ehm kopen
qua games: Unreal2 en Warcraft3 !!!!!!
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
- ASUS A7V266
- Thunderbird 1,33 Ghz. (FSB 266)
- 512 Mb. DDR-RAM
- Enermax 350W PSU
Dat moet wel weer genoeg zijn voorlopig... over enkele maanden nog een GF3 en een 7200rpm HD.