Beste Tweakers,
Ik hoop dat hier een aantal email marketers zijn die mij kunnen helpen.
Momenteel werk ik in de UK nadat ik hier een stage had gedaan en vervolgens een baan aangeboden heb gekregen.
Ik heb eerder onderhandeld en met dank aan jullie een goede deal gesloten, namelijk een variable bonus van £250 - 850 per maand.
Ik had hun mijn KPI's doorgestuurd maar deze vonden ze te moeilijk en kreeg vervolgens dit toegestuurd:
Dit zijn de gegevens volgens GA van de afegelopen maanden (mijn vs hun gegevens)

Alvast super bedankt!
Ik hoop dat hier een aantal email marketers zijn die mij kunnen helpen.
Momenteel werk ik in de UK nadat ik hier een stage had gedaan en vervolgens een baan aangeboden heb gekregen.
Ik heb eerder onderhandeld en met dank aan jullie een goede deal gesloten, namelijk een variable bonus van £250 - 850 per maand.
Ik had hun mijn KPI's doorgestuurd maar deze vonden ze te moeilijk en kreeg vervolgens dit toegestuurd:
Dit is volgensmij helemaal niet eerlijk maar ik weet niet echt goed wat ik moet zeggen aangezien ik net gestart ben daar. Hoop dat iemand mij advies kan geven.We will be adjusting your pay the £25000k pro rata for the 3 days a weeks you worked while you were still at home.
The KPI’s need to be simple and based on current revenue.
You will have a target every month for revenue of £10,000, For all email and Text communications for company A, including Pharmacy, PPE, Trade and Natural, Also for company B.
The emails included in your target are.
Automation (workflow) campaigns
Abandoned Carts
Abandoned Browser
Push marketing campaigns
Remarketing Emails
For each campaign that has a 10% conversion rate you will get £35 per campaign
For achieving the £10000 target revenue you will receive £100. Baseline bonus.
Additional revenue over this you will receive 8%.
This is subject to change as the department and sales grows
Your bonus is paid a month behind for example, September’s bonus will not be paid until October.
Dit zijn de gegevens volgens GA van de afegelopen maanden (mijn vs hun gegevens)

Alvast super bedankt!