Met het oog op het vele thuiswerken moet er in huis een tweede "kantoor" werkplek komen voor de vrouw des huizes. Omdat ontspanning op zijn tijd ook belangrijk is
, wordt er regelmatig ook guildwars 2 gespeeld op deze pc. Het wordt een mooie werkplek dus de pc zelf moet zo min mogelijk opvallen en liefst in het kastje van het bureau passen. Daarvoor moet de behuizing max 35cm hoog zijn, maar liefst lager. Ze wil geen grote toren met RGB verlichting
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal voornamelijk worden ingezet voor thuis werken en er wordt Guild Wars 2 opgespeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt tussen de 1000 en 1500 euro. Uiteraard liever 1000 dan 1500 :-)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het betreft een volledig nieuwe werkplek, dus geen apparatuur die mee kan (behalve een muis). Er moet dus ook een monitor komen, toetsenbord, headset, etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hieronder het systeem en de randapparatuur die ik momenteel in gedachte heb:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Omdat het bijbehorende bureau los in de ruimte komt, wil ik de pc graag in een open kastje zetten. In die zin geldt hoe compacter hoe beter.
Wat verwacht je van ons?
- Ik ontvang graag feedback op de componenten. Is dit voor het budget het beste dat er te krijgen valt? Of zijn er betere alternatieven? Kan het eventueel goedkoper, zonder in te leveren op de prestaties met het oog op Guild Wars 2.
- Is het de moeite om voor een mini-itx build te gaan om de kast nog kleiner te houden? Wat zijn hiervan de eventuele nadelen?
- Hoeveel vermogen zou de voeding voor dit systeem moeten leveren? Kan ik eventueel volstaan met 450w?
Bedankt voor jullie hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal voornamelijk worden ingezet voor thuis werken en er wordt Guild Wars 2 opgespeeld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt tussen de 1000 en 1500 euro. Uiteraard liever 1000 dan 1500 :-)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het betreft een volledig nieuwe werkplek, dus geen apparatuur die mee kan (behalve een muis). Er moet dus ook een monitor komen, toetsenbord, headset, etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hieronder het systeem en de randapparatuur die ik momenteel in gedachte heb:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X (BOX) Boxed | € 209,68 | € 209,68 |
| 1 | Moederborden | ASRock B550M-HDV | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC | € 225,30 | € 225,30 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Elite 343 | € 62,19 | € 62,19 |
| 1 | Monitoren | Asus TUF Gaming VG249Q Zwart | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Toetsenborden | Corsair Gaming K55 RGB (Qwerty US) | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 52,21 | € 52,21 |
| 1 | Gaming headsets | Steelseries Arctis 1 Wireless | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 550W V2 | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 96,90 | € 96,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.121,18 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Omdat het bijbehorende bureau los in de ruimte komt, wil ik de pc graag in een open kastje zetten. In die zin geldt hoe compacter hoe beter.
Wat verwacht je van ons?
- Ik ontvang graag feedback op de componenten. Is dit voor het budget het beste dat er te krijgen valt? Of zijn er betere alternatieven? Kan het eventueel goedkoper, zonder in te leveren op de prestaties met het oog op Guild Wars 2.
- Is het de moeite om voor een mini-itx build te gaan om de kast nog kleiner te houden? Wat zijn hiervan de eventuele nadelen?
- Hoeveel vermogen zou de voeding voor dit systeem moeten leveren? Kan ik eventueel volstaan met 450w?
Bedankt voor jullie hulp!