Windows prijsverschil in price watch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RensA
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-03-2022
ik zat te kijken naar Windows licenties en het viel me op dat de Prijs van de retail versie in de pricewatch nogal verschilt bijvoorbeeld bij 4launch en sicomputers.

https://tweakers.net/pric...-p2-32bit-64-bit-usb.html

Heeft iemand toevallig bij een van deze winkels de usb variant gekocht en klopt het? Of is dit een fout? Naar mijn weten zijn beide winkels over het algemeen betrouwbaar.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:10
Moet haast wel een fout zijn want die prijs ligt zwaar onder de normale inkoop. Mogelijk een fout in de automatische koppeling met één van hun leveranciers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 23:15

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik heb ook het idee dat dit niet helemaal klopt, want dit lijkt wel erg goedkooop, maar bel ze zou ik zeggen.

[ Voor 18% gewijzigd door _Dune_ op 19-09-2020 12:28 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• RensA
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-03-2022
Ja ik moet zeggen dat het best lastig is om te vergelijken want voor zo ver ik weet is de ean code product gebonden, zou dus usb versie moeten zijn maar die van de mediamarkt is een digitale download. Als ik over een tijdje mijn pc ga bouwen ga ik wel ff rondbellen idd want het lijkt me vreemd.

• denPes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-02 09:29

denPes

delete account

Beetje zonde om, als prive persoon, meer dan 100 euro voor een key te betalen. voor 10 tot 15 euro heb je al een windows pro key. Koop al jaren dergelijke keys voor diverse mensen, en nog nooit ergens klachten gehad, zelf na jaren gebruik werken goedkopere keys net zo goed.

delete account

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:29
denPes schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:28:
Beetje zonde om, als prive persoon, meer dan 100 euro voor een key te betalen. voor 10 tot 15 euro heb je al een windows pro key. Koop al jaren dergelijke keys voor diverse mensen, en nog nooit ergens klachten gehad, zelf na jaren gebruik werken goedkopere keys net zo goed.
Die discussie is hier al vaker gevoerd. Dit zijn géén legale keys. Microsoft zou elk moment je key kunnen intrekken. En voor je eigen gemoedstoestand kun je net zo goed een illegale versie downloaden, want dat is net zo legaal als zo'n key.

https://wren.co/join/Devian

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 17:24
Devian schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:36:
[...]

Die discussie is hier al vaker gevoerd. Dit zijn géén legale keys. Microsoft zou elk moment je key kunnen intrekken. En voor je eigen gemoedstoestand kun je net zo goed een illegale versie downloaden, want dat is net zo legaal als zo'n key.
eerder grijs maar goed
anders koop je het via DE krijg je voor zelfs voor max 40 euro nog met dvdtje er bij
https://www.softwarebilliger.de/betriebssysteme/windows-10/

• denPes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-02 09:29

denPes

delete account

Devian schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:36:
[...]

Als ik een key van 15 euro voor iemand bestel, en die key is "genuine" volgens de MS activatie procedure, zelfs na jaren gebruik, dan is het voor mij ok. Heeft voor mij weinig met gemoedstoestand te maken.

Bovendien betaal je voor windows 10, net als bij google diensten, al met je privacy, dus klant tevreden, de leverancier van de key tevreden, en MS tevreden.

delete account

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:11

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

denPes schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 15:46:
[...]

Als ik een key van 15 euro voor iemand bestel, en die key is "genuine" volgens de MS activatie procedure, zelfs na jaren gebruik, dan is het voor mij ok. Heeft voor mij weinig met gemoedstoestand te maken.
Hier is al veel vaker over geschreven. Het is geen legale oplossing.
Bovendien betaal je voor windows 10, net als bij google diensten, al met je privacy, dus klant tevreden, de leverancier van de key tevreden, en MS tevreden.
Een drogreden en bovendien onzin.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1