Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo 700-900 te besteden en nu dacht ik zelf aan de
COMPAQ iPAQ H3130
CASIO EM-500
HP Jornada 545

Verwijderd

je moet weten wat je ermee wilt. Wil je het voor bv. ook spelletjes gebruiken, neem ik de casio. Controls hebben wel wat weg van gameboys... post eens wat je er mee wil...

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil hem ook voor multimedia doel einde gaan gebruiken. ik heb nu nog een handspring deluxe.
maar ik wil er dus ook MP3, spelletjes, kleine filmpjes op afspellen.
eigelijk voor alles *D

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 01:10 schreef allstarz het volgende:
Ik wil hem ook voor multimedia doel einde gaan gebruiken. ik heb nu nog een handspring deluxe.
maar ik wil er dus ook MP3, spelletjes, kleine filmpjes op afspellen.
eigelijk voor alles *D
Multimedia zeg je? Waarom overweeg je dan de H3130 en niet de H3630? Die heeft kleur, iets dat bij multimedia onontbeerlijk is vind ik.
Ik heb zelf een H3630 en die bevalt perfecto mento!
Voor spelletjes is 'ie niet geschikt, maar dat vind ik van alle PocketPC's, hoewel de iPaq het ergst is (button probleem).

Tip: Koop net als ik een Gameboy Advance, perfecte beeldkwal en speed, superspelletjes (moet je zoeken voor PocketPC) en je batterijen gaan wel lang mee.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:40
Op vrijdag 10 augustus 2001 12:38 schreef einstein het volgende:

[..]

Multimedia zeg je? Waarom overweeg je dan de H3130 en niet de H3630? Die heeft kleur, iets dat bij multimedia onontbeerlijk is vind ik.
Omdat ie maar 700-900 te besteden heeft, daarom. Ik zou zelf voor een HP Jornada 700 serie of 800 serie gaan, dat zijn eerder subnotebooks.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 14:05 schreef paella het volgende:

[..]

Omdat ie maar 700-900 te besteden heeft, daarom. Ik zou zelf voor een HP Jornada 700 serie of 800 serie gaan, dat zijn eerder subnotebooks.
ah, sorry, niet gezien, dat maakt het idd anders.
Pagina: 1