Toon posts:

Probleem met geheugen in win98 / met muis in win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoihoi,

Probleem. Ik beken: ik heb met PS/2 zitten spelen terwijl de computer aanstond. En toen begonnen alle problemen. :'(

- Onder windows 2000 gaat het inloggen nu haast niet meer. Ik moet muis afkoppelen. Na het inloggen kan ik de muis aansluiten, maar dan ook alleen op USB. (De enige manier om win2k op te starten! Anders hangt de hele boel.) :(
- Dit vond ik niet zo werkbaar elke keer, dus heb ik besloten win98SE te gaan gebruiken. Nu heb ik hier heel veel problemen met systeembronnen. Bij prestaties lopen mijn bronnen verdacht snel terug als ik een paar simpele venstertjes open heb staan (zelfs 50% of minder!).

Mijn computer: Dell XPS T700r (P3-700, 128 MB RAM).

Iemand een oplossing of idee waar het aan zou kunnen liggen? Veel dank bij voorbaat. :P

SVL

P.S. Ik heb al een format uitgevoerd.

Verwijderd

Je moet ook niet gaan klooien met je ps2 porrten onder het werken. :)
Aangezien je al een format hebt uitgevoerd kan je niet vele meer doen. Misschien nieuwe bios installeren, maar ik denk dat dat niet meer helpt. Misschien moet je je moederbord vervangen... :'(

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:17

breinonline

Are you afraid to be known?

Maar kan het dan niet aan het geheugen liggen? |:(
Op vrijdag 10 augustus 2001 09:00 schreef Praetorian het volgende:
Aangezien je al een format hebt uitgevoerd kan je niet vele meer doen. Misschien nieuwe bios installeren, maar ik denk dat dat niet meer helpt. Misschien moet je je moederbord vervangen... :'(

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 augustus 2001 09:00 schreef Praetorian het volgende:
Dank voor de reactie :'(

Ik heb de bios al geupdate naar de laatste versie. Dat is toch wat je bedoelt? :?

• HellevUUr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06-2025
Als je nog garantie op t bord hebt gewoon terugsturen naar de winkel ;)

edit: ooh een dell.. heb je toch ook garantie op neem ik aan.

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Dat word een garantieprocedure... tenzij Windows 2000 niet origineel erop stond, want de pc moest in originele staat. En als dat Windows 98 of ME is dan werkt alles perfect. Dan zit je met een probleempje.

Freelance tweaker

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 augustus 2001 13:18 schreef D-Devil het volgende:
Dat word een garantieprocedure... tenzij Windows 2000 niet origineel erop stond, want de pc moest in originele staat. En als dat Windows 98 of ME is dan werkt alles perfect. Dan zit je met een probleempje.
Dat is zo ongeveer het probleem. Origineel stond Win98 erop. In win98 heb ik dus ook problemen (met het geheugen), maar dat is allemaal veel vager dan in win2k. |:(

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Waarschijnlijk je ps2 poort opgeblazen. Daardoor flipt je mobo en gaat ie gekke dingen doen. Denk dat het een return naar de fabriek wordt.
Pagina: 1