| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 Pro 4650G Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte A520M H | € 56,89 | € 56,89 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R2 Grijs | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT Ballistix BLS2K8G4D30AESBK | € 99,53 | € 99,53 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus Gold 450W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 59,90 | € 59,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 216,32 | ||
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zal vooral dienen om video af te spelen, browsen, licht kantoorwerk, ... Ik ben van plan om mijn huidige monitor te vervangen met een TV (HDMI 2.1 is een must). Dat de 4600G slechts HDMI 2.0/geen AV1 decode heeft is jammer. Echter ik kan niet langer wachten. Als later blijkt dat ik niet zonder kan dan maar een upgrade.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil zoveel mogelijk bang-for-the-buck en heb al enkele koopjes binnengehaald.
Hopelijk zal de 4600G binnenkort voor zo'n €200 in de rekken liggen.
De ASUS ROG STRIX B550-F GAMING (+ cashback twv €30) doet me twijfelen maar een A520 bordje lijkt al voldoende (HDMI 2.1, goede geheugenondersteuning, werkt wellicht out-of-the-box met de 4600G, .etc)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behuizing, SSD (nieuw, even gebruikt in mijn huidige PC), geheugen (nieuw) en voeding (nieuw).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord en processor.
Ga je overklokken?
Wellicht een RAM OC. Niet zeker wat haalbaar is maar wat ik gelezen heb over de 4600G is veelbelovend. Eerder een optie die ik wil bewaren voor later; om wat extra leven in te blazen zodat hij langer meekan.
Wat verwacht je van ons?
Zit het goed in mekaar?
Heeft een RAM OC nut voor mijn gebruik en wat is mogelijk voor dagelijks gebruik? +/-4000CL16?
Iemand nog suggesties?