A7V266 icm. AOpen Kast

Pagina: 1
Acties:

• rene_404
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-03-2007
[Waarschuwing modus]

Zoals ik al in dit topic zei [topic=201876] heb ik samen met een kennis zijn pc in elkaar gezet. Een Asus A7V266 mobo icm. een AOpen kast.

In de AOpen kast waren de busjes waarin je het mobo vastschoeft al in de fabriek in de kast gemaakt. Op zicht helemaal geen probleem.

Wat blijkt nou: Het Asus A7V266 mobo heeft aan de rechterkant maar twee gaatjes zitten voor schroefjes. Normaal zijn dit er drie. Het busje in het midden die dus niet gebruikt wordt maakt nu contact met het mobo en kan korstsluiting vooroorzaken!!! |:(

Mycom hierover gebeld, en deze hadden hetzelfde probleem gehad. Ze hadden het zelf niet doorgehad en hebben "vuurwerk" mogen aanschouwen.

Voor iedereen die dit mobo gaat aanschaffen icm de AOpen kast, of een andere. FF OPLETTEN BIJ HET INBOUWEN!!!! Wij hebben het opgelost door het busje uit de kast te slopen.

[/Waarschuwing modus]

huh, heb ik dat gedaan?

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06-2025
Heb hem hier in een HQ08 kast en het is/was geen enkel probleem. Kunt die busjes voor je moederbord op te schroeven toch verplaatsen/verwijderen :?

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

• rene_404
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-03-2007
Op vrijdag 10 augustus 2001 12:18 schreef Optical het volgende:
Heb hem hier in een HQ08 kast en het is/was geen enkel probleem. Kunt die busjes voor je moederbord op te schroeven toch verplaatsen/verwijderen :?
Vaag, bij ons zaten die dingen toch echt vast.. We hebben hem eruit moeten slopen.

huh, heb ik dat gedaan?

Verwijderd

ik heb nog geen problemen gehad met de AOpen HQ45A en ik heb er toch al een paar in elkaar gezet met verschillende mobo's.

Misschien moet je bij de plaatselijke doe-het-zelf winkel of de hema een busschroevedraaiertje aanschaffen, kost een paar gulden en scheelt een hoop geklooi!

Verwijderd

Vaag.

Meestal zitten die busjes er bij in een plastic zakje, samen met alle andere schroeven die je nodig hebt. Maar hoe dan ook, je kan ze er toch (met een tangetje desnoods) zo uitschroeven?