Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-r-blues
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-09-2020
Mijn vraag
Hallo,
Deze Receiver heb ik gekregen .... nu snap ik waarom:
= geen afstandsbediening
= het apparaat start niet op: blijft in de stand-by modus staan
- Ik hoor het apparaat (van binnen) wel reageren als ik op "Zone" klik, verder niets meer.

Mijn vraag dus:
- Kent iemand dit probleem?
- VWB de afstandsbediening; deze zal nog wel ergens te koop zijn neem ik aan.

Alvast bedankt voor de tijd en moeite,
Vr. Gr.
Triple

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pporrio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:02
Bij mijn weten kunnen Onkyo receivers gewoon met de On/Standby knop op het apparaat zelf aangezet worden. Dat dit niet werkt vind ik vreemd.

Een vervangende afstandsbediening kun je o.a. hier krijgen: https://123afstandsbedien...7M-afstandsbediening.html

Of even met een Logitech Harmony universele afstandsbediening proberen. Misschien heb je er 1, of ken je iemand die er 1 heeft. Daarmee kun je kijken of de receiver uit standby modus komt. Maar ik blijf het gek vinden, volgens mij moet ie ook zonder afstandsbediening aan kunnen.

[ Voor 69% gewijzigd door pporrio op 20-09-2020 17:17 ]

Mijn platencollectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-r-blues
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-09-2020
Dank voor de info.
Dan is het waarschijnlijk toch een ander probleem.
Vr.Gr.
T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:26
Factory Reset gedaan? Eerste waar ik mee zou beginnen bij een gekregen apparaat. Wat zegt de handleiding over dit gedrag (als in, is het een known issue)? Op de receiver zelf zit ook een knop met "Zone" doet dit wat?

Verder zou ik geen geld in deze machine steken, is het simpelweg niet meer waard. Tevens zijn Onkyos uit deze serie (en nog wel meer series) alles behalve betrouwbaar betreffende onder andere het HDMI board. Daar zat verlengde garantie op maar die is reeds verlopen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:13

Rouwette

Rouwette.com

Ik heb de Onkyo TX-SR 507 al jaren staan en werkt gelukkig nog steeds.

Links, boven de jack aansluiting zit het powerknopje, werkt die niet? En wat als je deze een tijdje vasthoud?

Om de factory reset uit te voeren:
-To reset the AV receiver to its factory defaults, turn it on and, while holding down the [VCR/DVR] button, press the [ON/ STANDBY] button (see page 93).

https://www.rouwette.com/