Toon posts:

Hoe vsync uit doen? [ Asus 8200 Deluxe - GF 3 ]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey guys :)

Ik wil ff weten hoe je vsync uit kan doen op m'n GF 3.
Ik heb overal gezocht, en verschillende denators geprobeerd, maar kon hem steeds niet vinden :(

Want vele mensen zeggen dat, wanneer je je vsync uit hebt, meer fps haalt. En dat wil ik dus namelijk...
In Unreal Tournament haal ik namelijk maar 85 fps @ resolutie 1024x768 en alle instellingen op high en 16 bit en Direct 3d. Bij 32 bit heb ik ook 85 fps :(
Ik kan in UT ook OpenGL zetten, daar gaat die wel 200 fps. Alleen UT ondersteunt OpenGL nie echt, en daarom crashed het veel meer.

M'n specs:
AMD Thunderbird 1400 mhz
512 mbram 133 mhz
Maxtor 40 gig 7200 rpm
GF 3 Asus 8200 Deluxe
SB live
DVD Pioneer 116
Win 98

Verschillende denators gebruikt van Asus maar ook van Nvidia

• I.R. Overclocked
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05-2025

I.R. Overclocked

Stupid Intell...

Additional properties -> OpenGL -> Vertical Sync: [drop down menu] always off

Als je Vsync aan hebt staan heeft je video kaart dezelfde refresh rate als je monitor...

*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'

• I.R. Overclocked
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05-2025

I.R. Overclocked

Stupid Intell...

Voor Direct3D
Additional properties -> Direct3D -> more Direct3D -> Vertical Sync Mode: [drop down] always off

*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'

Verwijderd

Wat moet je toch met meer dan 85 fps voor dat ouwe spel :? Het verschil zie je toch niet. Het gaat erom dat het vloeiend is toch , ik vind 85fps best mooi voor een spel dat helemaal niet voor nvidia kaarten is gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Hehe Eecolz

Je ziet het wel hoor, het gaat namelijk veel sneller + soepeler.
En btw een vriendje van me die heeft een GF 2 32 mb. En die heeft +/- 200 fps.
Terwijl ikzelf maar 85 fps heb :(

Maar guys thnx nog voor de tips hoe ik vsync uit kan zetten. Ik ga het morguh proberen :)

Verwijderd

Meer fps dan de maximale refreshrate van je monitor zul je nooit op je scherm te zien krijgen... Het is alleen het tellertje dat een hogere waarde geeft.

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 00:39 schreef TheChosen het volgende:
In Unreal Tournament haal ik namelijk maar 85 fps @ resolutie 1024x768 en alle instellingen op high en 16 bit en Direct 3d. Bij 32 bit heb ik ook 85 fp
MAAR 85 fp :? :? :? :?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:21
Op vrijdag 10 augustus 2001 01:41 schreef DMaarten het volgende:

[..]

MAAR 85 fp :? :? :? :?
Als hij toch Vsync aan heeft staan zelfde FPS als refresh rate dus die zal ook wel 85 zijn niet?

Verwijderd

lol , perfectionist....
Pagina: 1