Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name games spelen zoals BF5, COD MW, PUBG op hoge instellingen en daarnaast VR gamen (oculus rift)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zit nu rond de 2.200-2.300 euro, dit vind ik acceptabel
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ga mijn oude systeem verkopen en een geheel nieuw systeem samenstellen.
Beeldscherm houd ik (Acer Predator X34 P)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[Zie onderstaand lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil een systeem samenstellen met de nieuwe 3080 en mijn voorkeur gaat uit naar Intel qua processor (i7 10700(K?) of i9 10xxx)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijkste is dat ik mijn games op hoge instellingen kan spelen en dat ik er weer een aantal jaar tegenaan kan, ook met nieuwe games die nog uit zullen komen. Daarnaast is het van belang dat ik mijn VR kan aansluiten (1x HDMI 1.3, 3x USB 3.0 en 1x USB 2.0)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag advies over de onderdelen die ik heb samengesteld. Zijn deze compatibel met elkaar? Is de voeding toereikend voor het samengestelde systeem? Is de koeler voldoende? Of zijn er betere alternatieven? Ik betaal liever iets meer voor kwaliteit. Tips en verbeteringen zijn welkom.
Met name games spelen zoals BF5, COD MW, PUBG op hoge instellingen en daarnaast VR gamen (oculus rift)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zit nu rond de 2.200-2.300 euro, dit vind ik acceptabel
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ga mijn oude systeem verkopen en een geheel nieuw systeem samenstellen.
Beeldscherm houd ik (Acer Predator X34 P)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[Zie onderstaand lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil een systeem samenstellen met de nieuwe 3080 en mijn voorkeur gaat uit naar Intel qua processor (i7 10700(K?) of i9 10xxx)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijkste is dat ik mijn games op hoge instellingen kan spelen en dat ik er weer een aantal jaar tegenaan kan, ook met nieuwe games die nog uit zullen komen. Daarnaast is het van belang dat ik mijn VR kan aansluiten (1x HDMI 1.3, 3x USB 3.0 en 1x USB 2.0)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag advies over de onderdelen die ik heb samengesteld. Zijn deze compatibel met elkaar? Is de voeding toereikend voor het samengestelde systeem? Is de koeler voldoende? Of zijn er betere alternatieven? Ik betaal liever iets meer voor kwaliteit. Tips en verbeteringen zijn welkom.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-10700K Boxed | € 385,94 | € 385,94 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix Z490-E Gaming | € 277,- | € 277,- |
| 1 | Videokaarten | Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080 | € 729,- | € 729,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define S2 Blackout | € 137,05 | € 137,05 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 72,91 | € 72,91 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 134,46 | € 134,46 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus PX-850 | € 149,89 | € 149,89 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 135,95 | € 135,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.022,20 | ||
[ Voor 5% gewijzigd door jelleboerjan op 19-09-2020 00:22 ]
Ae0nix