Team anti-scalp - wauw..
Vraag
Beste antwoord (via 5pë©ïàál_Tèkén op 18-09-2020 18:50)
Alle reacties
Tenminste, als je een OW zou krijgen gaat dat neem ik aan op zn minst via een pushmessage
[ Voor 29% gewijzigd door spone op 18-09-2020 17:39 ]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Ja uuh, is elke PM dan een OW?spone schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:38:
Zou je onder https://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions/6/ moeten kunnen zien (Pushmessages in je lijst met DM's).
Tenminste, als je een OW zou krijgen gaat dat neem ik aan op zn minst via een pushmessage
Thx voor je antwoord maar ik wacht effies tot er een rooie langskomt
Team anti-scalp - wauw..
The devil is in the details.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
***hoort heel veel Tweakers opgelucht adem halen***
Team anti-scalp - wauw..
het zijn nu gewoon direct ban's geworden5pë©ïàál_Tèkén' schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:06:
@Orion84 Thanks voor de opheldering!Kan/mag je vertellen waarom die er niet meer zijn?
***hoort heel veel Tweakers opgelucht adem halen***
Jammer, had graag karma keizer willen zijn op het topic 'Officiële Waarschuwingen'
Team anti-scalp - wauw..
De exacte historie omtrent het uitfaseren van het gebruik van de term "officiële waarschuwing" moet ik jullie helaas schuldig blijven. Volgens mij was dat al in onbruik geraakt tegen de tijd dat ik actief werd als forumcrew
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Team anti-scalp - wauw..
Team anti-scalp - wauw..
/me meldt Op een gegeven moment was de koek wel op met OW's. Ooit bedacht als een systeem dat na drie OW's een ban zou volgen, maar dat had dus ook tot effect dat mensen een waarschuwing kregen dat ze de volgende keer een officiele waarschuwing zouden krijgen. Of mensen kregen de ene officiele waarschuwing na de andere zonder effect. Een bureaucratisch systeem wat we niet meer vonden passen bij een vriendelijker tweakers.Orion84 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:25:
@Longbeard
Zal mijn mede admins eens vragen of iemand daar nog wat over weet te vertellen
Tweakers die zich op een of andere manier 'misdragen' geven we een seintje dat hun postgedrag niet altijd even prettig is. Helpt dat niet, dan proberen we op andere manieren het postgedrag bij te sturen. Lukt dat ook niet, dan volgt helaas een korte of langere ban. Mensen die zich echt misdragen waarschuwen we niet, die ontzeggen we direct in het belang van de community de toegang tot t.net. maar dan moet je het best wel bont maken.
Kortom: een waarschuwing is een waarschuwing, officieel of officieus, potayto potahto.
[ Voor 3% gewijzigd door Lustucru op 18-09-2020 22:11 ]
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Maar jij bent een adviseur met een grijze Excel karma tag, gebruik je wel Excel voor deze registraties?Lustucru schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:08:
[...]
/me meldt Op een gegeven moment was de koek wel op met OW's. Ooit bedacht als een systeem dat na drie OW's een ban zou volgen, maar dat had dus ook tot effect dat mensen een waarschuwing kregen dat ze de volgende keer een officiele waarschuwing zouden krijgen. Of mensen kregen de ene officiele waarschuwing na de andere zonder effect. Een bureaucratisch systeem wat we niet meer vonden passen bij een vriendelijker tweakers.
Tweakers die zich op een of andere manier 'misdragen' geven we een seintje dat hun postgedrag niet altijd even prettig is. Helpt dat niet, dan proberen we op andere manieren het postgedrag bij te sturen. Lukt dat ook niet, dan volgt helaas een korte of langere ban. Mensen die zich echt misdragen waarschuwen we niet, die ontzeggen we direct in het belang van de community de toegang tot t.net. maar dan moet je het best wel bont maken.
Kortom: een waarschuwing is een waarschuwing, officieel of officieus, potayto potahto.
Vorkie schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 22:19:
[...]
Maar jij bent een adviseur met een grijze Excel karma tag, gebruik je wel Excel voor deze registraties?
![]()
Een adviseur die Admin DT was toen de OW's werden afgeschaft
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Geen idee. Ik heb nooit veel met HK te maken gehad.Orion84 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:25:
@Longbeard
Zal mijn mede admins eens vragen of iemand daar nog wat over weet te vertellen
OWs waren op zich geen HK only ding, maar ik noemde je vooral omdat ik het niet kon laten die grap te maken aangezien @5pë©ïàál_Tèkén vroeg wie er een lang genoege baard zou hebben om de historie hierover nog te kennenLongbeard schreef op zondag 20 september 2020 @ 00:03:
[...]
Geen idee. Ik heb nooit veel met HK te maken gehad.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr