Hallo, ik zou graag advies willen over de aankoop van een 2 in 1 laptop. Voor een leek is er veel op het internet te vinden, zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
De laptop ga ik gebruiken voor excel/word/mail/internetten/netflix. Dus m.i. hoeft hij niet zo uitgebreid te zijn.
De grootte vind ik ook lastig, ik denk aan een 14" of 15,6". Netflix/mail zal ik op de bank of bed willen gebruiken. Voor excel/word wil ik een externe (grote) monitor aan willen sluiten, dus aan een bureau of tafel.
Mijn budget is zo rond de € 800,-
Hoofdzakelijk zal de laptop in huis blijven, behalve met de vakanties of weekendjes weg, dan is het wel fijn om hem mee te nemen.
Voorkeur voor een merk heb ik niet, snel opstarten vind ik wel fijn.
Via Pricewatch kom ik op de volgende laptops welke bij mij zouden kunnen passen
Asus VivoBook Flip TP412FA-EC369T
Lenovo ideapad C340-14IML (81TK00FYMH)
Asus VivoBook Flip TP412FA-EC426T
Asus VivoBook Flip TP412FA-EC486T
Alvast bedankt voor de reacties.
De laptop ga ik gebruiken voor excel/word/mail/internetten/netflix. Dus m.i. hoeft hij niet zo uitgebreid te zijn.
De grootte vind ik ook lastig, ik denk aan een 14" of 15,6". Netflix/mail zal ik op de bank of bed willen gebruiken. Voor excel/word wil ik een externe (grote) monitor aan willen sluiten, dus aan een bureau of tafel.
Mijn budget is zo rond de € 800,-
Hoofdzakelijk zal de laptop in huis blijven, behalve met de vakanties of weekendjes weg, dan is het wel fijn om hem mee te nemen.
Voorkeur voor een merk heb ik niet, snel opstarten vind ik wel fijn.
Via Pricewatch kom ik op de volgende laptops welke bij mij zouden kunnen passen
Asus VivoBook Flip TP412FA-EC369T
Lenovo ideapad C340-14IML (81TK00FYMH)
Asus VivoBook Flip TP412FA-EC426T
Asus VivoBook Flip TP412FA-EC486T
Alvast bedankt voor de reacties.
[ Voor 12% gewijzigd door danvis op 19-09-2020 10:22 ]