Abit KT7A

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-08 20:35
Nadat ik o.m. een Abit KT7A had besteld, ben ik eens op internet gaan rondneuzen of ik hier verstandig aan had gedaan. Dit bleek niet het geval te zijn: conflicten, blauwe schermen, niet werkende kaarten en ruzie met de echtgenoot zouden volgen....
Na de komst van TNT-post volgde de montage van mijn nieuwe project. Mijn vrees voor narigheid bleek terecht. Wat was ik er toch weer vreselijk ingestonken. Veel geld betalen voor een paar dozen troep.... De nieuwste bios-upgrade bracht de oplossing. Nu zit ik met een pc zonder problemen! Nog sterker, dit werkt fantastisch goed. Dit moederbord krijgt van mij een 9.5. Wie geeft er ook een cijfer?

• PhuSioN
  • Laatst online: 25-08 10:28
welke bios versie heb je?

Verwijderd

same here, draait allemaal als een zonnetje, geen problemen mee gehad
alleen behoorlijk veel apparaten zitten op IRQ11 hier maargoed, ik weet ook niet hoe ikd at kan verhelpen (win2k)

Verwijderd

BIOS 3R is echt super, allerlei stabiliteitsproblemen die voorkomen in 3C en eerder zijn opgelost

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 01:37 schreef michielw het volgende:
same here, draait allemaal als een zonnetje, geen problemen mee gehad
alleen behoorlijk veel apparaten zitten op IRQ11 hier maargoed, ik weet ook niet hoe ikd at kan verhelpen (win2k)
ACPI uitzetten. dit doe je door in je app. beheer-computer-advanced config bla bla de driver te updaten naar standaard pc

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 12:12

Leon

Rise Of The Robots

Op vrijdag 10 augustus 2001 01:38 schreef TweakGuy het volgende:

[..]

ACPI uitzetten. dit doe je door in je app. beheer-computer-advanced config bla bla de driver te updaten naar standaard pc
Zeker een newbee >:)

In win2k moet je heel windows opnieuw installen :( als je ACPI uit wilt (dus uitzetten in het bios vòòrdat je windows installed :)) Je mag het van mij proberen, maar weet zeker dat het niet werkt.. :P

Eeuwige n00b

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 02:14 schreef fazer het volgende:

[..]

Zeker een newbee >:)

In win2k moet je heel windows opnieuw installen :( als je ACPI uit wilt (dus uitzetten in het bios vòòrdat je windows installed :)) Je mag het van mij proberen, maar weet zeker dat het niet werkt.. :P
Niks newbie, dit werkt altijd.
Niet in iedere BIOS kun je ACPI uitzetten, vandaar dit.
Windows zal even gaan flippen met het opnieuw herkennen van je apparaten, maar met een beetje geduld kom je er wel

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

ook 9.5 :)

goed bordje, en nog steeds de originele bios.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• Rocketman
Ik heb bios 3r en die heeft in een klap alle problemen opgelost.
Op vrijdag 10 augustus 2001 01:34 schreef patryk het volgende:
welke bios versie heb je?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:42
Mijn KT7A komt vanmiddag, heb even gedacht aan een A7V133 maar omdat ik super tevreden ben met mijn KT7-RAID toch maar bij Abit gebleven, hoop dat ik het ook een 9,5 kan geven ;)
ACPI heb ik onder win2k ook mee liggen stoeien, hele PC weer in puin.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Had bios versie 3c gedaan, daarmee kwam ik dus mooi w2k adv server niet meer mee in-zat gewoon spontaan vast.

Bios versie 3R erop-daarmee kwam ik wel m'n computertje mee in en hij herkende dingen in me computer die hij met eerdere bios versies niet herkende.

Nu werkt ie fantastisch :)

• Rocketman
Mooi, allemaal tevreden!
Op vrijdag 10 augustus 2001 11:15 schreef Bajo_Adv het volgende:
Had bios versie 3c gedaan, daarmee kwam ik dus mooi w2k adv server niet meer mee in-zat gewoon spontaan vast.

Bios versie 3R erop-daarmee kwam ik wel m'n computertje mee in en hij herkende dingen in me computer die hij met eerdere bios versies niet herkende.

Nu werkt ie fantastisch :)
Pagina: 1