Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen! met een 1440p scherm, graag met zo goed mogelijke prestaties voor de prijs van wat binnen mijn budget past. Ik wil graag een geheel nieuwe Gaming PC in mekaar zetten. Na jaren lang console gamer kom ik graag weer terug waar ik ooit begonnen ben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een scherm: AG273QCX. Het scherm ondersteund Freesync en wat ik ervan lees op het internet zie ik dat de nieuwe Nvidia kaarten ook Freesync ondersteunen dus dat zou mooi mee genomen zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaand lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wellicht een andere CPU, ik ben benieuwd wat AMD gaat aankondiggen op 8 Oktober.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als het apparaat niet al te veel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Niet in het begin maar is wellicht wel een idee voor in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Is dit een beetje een goed uitgebalanceerd systeem? heb ik nog extra koeling nodig(fans)? En combineert het goed met mijn huidige PC scherm? Of is het toch het wachte waard om te zien wat Radeon gaat uitbrengen(een lastige vraag, aangezien niemand natuurlijk de toekomst kan voorspellen)?
Gamen! met een 1440p scherm, graag met zo goed mogelijke prestaties voor de prijs van wat binnen mijn budget past. Ik wil graag een geheel nieuwe Gaming PC in mekaar zetten. Na jaren lang console gamer kom ik graag weer terug waar ik ooit begonnen ben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een scherm: AG273QCX. Het scherm ondersteund Freesync en wat ik ervan lees op het internet zie ik dat de nieuwe Nvidia kaarten ook Freesync ondersteunen dus dat zou mooi mee genomen zijn.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaand lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wellicht een andere CPU, ik ben benieuwd wat AMD gaat aankondiggen op 8 Oktober.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als het apparaat niet al te veel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Niet in het begin maar is wellicht wel een idee voor in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Is dit een beetje een goed uitgebalanceerd systeem? heb ik nog extra koeling nodig(fans)? En combineert het goed met mijn huidige PC scherm? Of is het toch het wachte waard om te zien wat Radeon gaat uitbrengen(een lastige vraag, aangezien niemand natuurlijk de toekomst kan voorspellen)?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B550M Pro4 | € 101,- | € 101,- |
| 1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3070 Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 81,26 | € 81,26 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 36,20 | € 36,20 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 52,21 | € 52,21 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 119,95 | € 119,95 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 97,65 | € 97,65 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 672,27 | ||