Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe game PC - 3070 en 1440p scherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• johnmoody
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-11 11:34
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen! met een 1440p scherm, graag met zo goed mogelijke prestaties voor de prijs van wat binnen mijn budget past. Ik wil graag een geheel nieuwe Gaming PC in mekaar zetten. Na jaren lang console gamer kom ik graag weer terug waar ik ooit begonnen ben.

Wat mag het systeem gaan kosten?
rond 1200 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een scherm: AG273QCX. Het scherm ondersteund Freesync en wat ik ervan lees op het internet zie ik dat de nieuwe Nvidia kaarten ook Freesync ondersteunen dus dat zou mooi mee genomen zijn.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaand lijstje.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wellicht een andere CPU, ik ben benieuwd wat AMD gaat aankondiggen op 8 Oktober.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als het apparaat niet al te veel geluid maakt.

Ga je overklokken?
Niet in het begin maar is wellicht wel een idee voor in de toekomst.

Wat verwacht je van ons?
Is dit een beetje een goed uitgebalanceerd systeem? heb ik nog extra koeling nodig(fans)? En combineert het goed met mijn huidige PC scherm? Of is het toch het wachte waard om te zien wat Radeon gaat uitbrengen(een lastige vraag, aangezien niemand natuurlijk de toekomst kan voorspellen)?

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed€ 184,-€ 184,-
1MoederbordenASRock B550M Pro4€ 101,-€ 101,-
1VideokaartenNvidia GeForce RTX 3070 Founders Edition€ 0,-€ 0,-
1BehuizingenFractal Design Meshify C - Dark TG€ 81,26€ 81,26
1Processorkoelingbe quiet! Pure Rock 2 Zwart€ 36,20€ 36,20
1Geheugen internG.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS€ 52,21€ 52,21
1VoedingenFractal Design ION+ 660W Platinum€ 119,95€ 119,95
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 97,65€ 97,65
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 672,27

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
succes met spamklikken om die kaart te kopen.

voor rest: koop ripjaws, die hebben een heatsink (ram).

rest prima build, de ryzen 5 is atm wel erg duur.

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 23:19
Ik zou er een pricewatch: Fractal Design ION+ 560W Platinum in doen. Bespaar je 20 euro mee en is ook voldoende voeding. Daarnaast is een 3e casefan toch wel aan te raden: pricewatch: Arctic P14 PWM PST, 140mm

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 00:04

EMP

Krulloos!

Wanneer wil je gaan kopen? Indien over meer dan twee weken, wacht dan gewoon even met een topic. De markt veranderd nu snel dus wat nu een goed advies is is na de eerstvolgende release wellicht weer niet het beste advies.

Houd de algemene topics over de hardware, reviews en de BBG's in de gaten, zo blijf je goed op de hoogte en kun je, zodra je wilt aanschaffen, een goede setup maken.

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@johnmoody Kijk voor een pricewatch: BitFenix Whisper BWG550M
is stuk goedkoper, en voldoende watt. voordeel is ook de 30A VGA-Rail.(voor je GPU)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 23:19
De pricewatch: Enermax Revolution D.F. 650 watt is dan ook nog interessant. Kun je altijd de kaart nog upgraden en net zo duur.

• johnmoody
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-11 11:34
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik ga het advies van EMP oppakken dat ik wellicht iets te vroeg ben met het vragen om advies.
Pagina: 1