Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krode
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-09 15:27
Hoi,
Ik heb een Synology in mijn netwerk hangen en voor de gezamenlijke pc's één mijn documenten en dergelijke op de Synology gemaakt en gedeeld op alle pc's.

Nu krijg ik de laatste tijd telkens op één laptop de melding:
the recycle bin on \\diskstation\mijndocumenten is interrupted. Do you want to empty the recycle bin for this drive? Yes No

en de melding:

the recycle bin on \\diskstation\Music is interrupted. Do you want to empty the recycle bin for this drive? Yes No

Hoe krijg ik die melding weg? Elke keer als ik de laptop opstart krig ik nu deze melding.
Hebben jullie een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvandonkelaar
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-11-2024
Deze melding heb ik nog nooit gezien, maar wat gebeurt er als je hier Yes/No klikt?
Komt hij dan de volgende keer ook weer naar boven bij het opstarten van de laptop?

Gemakshalve ga ik er vanuit dat de laptop deze mappen heeft gemount. Zijn er nog andere PC's/Laptops waar deze mappen ook hebben gemount?
Zo ja, treed het probleem daar ook op?
Zo nee, treed het probleem daar ook op als daar de mappings worden aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:28

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Kan het zijn dat op de synology een max percentage voor diskruimte voor de Recylcebin is ingesteld? En dat deze ruimte nu overschreden is. Ik heb zelf wel eens recyclebin op de Synology ingeschakeld en zag toen een hele snelle toename aan diskgebruik voor in de recyclebin. Hij bewaarde toen vorige versies van bestanden.

kijk eens in de Synology admin in ieder geval.

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)