Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Compatibiliteit MSI X470 GAMING PLUS MAX ATX AM4 met PSU

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• deter83
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-11 12:36
Goedemorgen,

bij het invullen van een mogelijke aankoop in PC part picker geeft hij aan dat de
MSI X470 GAMING PLUS MAX ATX AM4:

The MSI X470 GAMING PLUS MAX ATX AM4 Motherboard has an additional 4-pin ATX power connector but the be quiet! Straight Power 11 650 W 80+ Gold Certified Fully Modular ATX Power Supply does not. This connector is used to supply additional 12V current to the motherboard. While the system will likely still run without it, higher current demands such as extreme overclocking or large video card current draws may require it.

Is dit relevant, en moet ik dus een andere PSU aanschaffen hierbij?

Beste antwoord (via deter83 op 18-09-2020 11:19)

• soldin
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-11 10:22
Nee dat is niet boeiend je hoeft helemaal geen andere PSU aan te schaffen. Zover ik weet is die extra 4 pin connector bedoeld voor mensen die hun cpu extreem gaan overclocken. In normale situaties heb je hier niet mee te maken. Je kan gewoon de 8 pin van de be quiet! voeding aansluiten zonder problemen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• soldin
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-11 10:22
Nee dat is niet boeiend je hoeft helemaal geen andere PSU aan te schaffen. Zover ik weet is die extra 4 pin connector bedoeld voor mensen die hun cpu extreem gaan overclocken. In normale situaties heb je hier niet mee te maken. Je kan gewoon de 8 pin van de be quiet! voeding aansluiten zonder problemen.

• deter83
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-11 12:36
Top, dankje!