mijn vraag is of er hier ook mensen ervaring hebben met het merk pioneer op gebied van home cinema.... ik vind het een zwaar relaxed merk. Graag zou ik wat voor en nadelen van het merk willen horen... dit omdat ik misschien verder ga uitbreiden... thnx
sorry voor de onduidelijkheid.. maar het is nog vroeg.. een dvd speler is relaxed natuurlijk ..Kan iemand bij een goede dvd speler aanraden, liefst pioneer ivm versterker..
Ja ben erg tevreden over pioneer kwa dvdspelers.. over de rest van hun spullen weet ik niets.. heb zelf de pioneer dv525 dvd speler.. en die vind ik erg goed.
De DV535 is ook erg goed, vergelijkbaar met de 525 alleen dan iets nieuwer/strakker om te zien.
Het voordeel van de pioneer vind ik dat hij bijna alle discjes speelt die je hem voert.. incl. cd-r en cdrw.
Verder is de beeldkwaliteit erg goed, helemaal als je RGB gebruikt.
De DV535 is ook erg goed, vergelijkbaar met de 525 alleen dan iets nieuwer/strakker om te zien.
Het voordeel van de pioneer vind ik dat hij bijna alle discjes speelt die je hem voert.. incl. cd-r en cdrw.
Verder is de beeldkwaliteit erg goed, helemaal als je RGB gebruikt.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©