Moderatie functionaliteit Forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrbullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zou graag moderatie functionaliteit in de forum (GoT) terugzien vergelijkbaar met de frontpage, dit naast de duim omhoog functionaliteit.
Met als doel om de lange draadjes leesbaar te houden/krijgen. Berichten met een bepaalde lage score worden dan ingeklapt/verborgen. En de berichten met een hoge score anders gemarkeerd (twijfel zelf hoe het uitgewerkt zou moeten worden).

En daarnaast zou het mogelijk moeten zijn om hierop te kunnen filteren.

De reden? Neem de topic "Panasonic monoblock warmtepompen topic deel 1". Er staat vaak schat aan informatie op de forum. Maar deze sneeuwt snel onder door berichten van verschillende kwaliteit.

Ik stel ook voor om de beoordeling van topicstarter(s) extra zwaar te laten wegen in de beoordeling.
Uiteraard dit alles met een positieve insteek om mensen niet af te schrikken van deelname aan discussies.

Pana 5j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Los van dit verzoek (waar ik ietwat 'bang ben' voor veel mening-modden):
Als het gaat om juist de belangrijke posts zien: je kunt rechtsboven filteren op geduimde posts. (Maar dan geen onderscheid tussen 1 of 100 duimpjes). Ook kan de TS (of een mede-TS of mod) belangrijke posts pinnen die dan ook weer zijn te filteren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als topicstarter van (voornamelijk) Forza-topics, maken wij wel recentelijk gebruik van bepaalde filtering.

[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 9

Rechtsboven kan je, zoals @F_J_K aangeeft, filteren op geduimde en gepinde posts; in ons geval is dat erg handig omdat hier gesproken wordt over tuning / instellingen van bepaalde auto's.

Echter, en het is zeker afhankelijk van overige topics / leden; iedereen heeft in bepaalde topics een mening, daar komt (alsnog) een soort mening-duimpje op bepaalde posts echter niet elke post is aantrekkelijk voor het gros van de lezers.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof