Dag allemaal,
Ik moet bekennen dat ik niet zo'n ervaren PC builder ben, dit heb ik altijd overgelaten aan een oud huisgenoot van mij. Ik heb daarom wat moeite om door de bomen het bos te zien vwb graphics cards en processoren.
Ik merk nu dat mijn graphics card niet meer meekomt met de huidige generatie spellen en wil dus upgraden. Met de release van de nieuwe Nvidia kaart lijkt mij een mooi moment aangebroken om te kijken naar een tweedehands 2080 ti maar welk type (en of deze geschikt is om in mijn systeem te hangen weet ik niet).
Ik zoek een?
Graphics card vanwege ouderdom huidige kaart.
Weet daarnaast niet of mijn processor nog voldoende mee kan komen na een upgrade.
Doel is om de komende 4 à 5 jaar weer vooruit te kunnen.
Wat is je budget?
Ik mik op rond de 500 euro voor een graphics card. Eventuele upgrade van processor hou ik rekening met 300 euro (maar liever niet)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, zolang het werkt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Graphics card Asus STRIX-GTX960-DC2OC-2GD5
Processor Intel Core i5-4690K 3.5 GHz Quad-Core Processor
Moederbord Asus MAXIMUS VII RANGER ATX LGA1150 Motherboard
RAM 2x 8GB Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9
Voeding Corsair CS650M
Case Corsair Carbide 200R
Koeling CORSAIR Cooling Hydro Series H60
Ik moet bekennen dat ik niet zo'n ervaren PC builder ben, dit heb ik altijd overgelaten aan een oud huisgenoot van mij. Ik heb daarom wat moeite om door de bomen het bos te zien vwb graphics cards en processoren.
Ik merk nu dat mijn graphics card niet meer meekomt met de huidige generatie spellen en wil dus upgraden. Met de release van de nieuwe Nvidia kaart lijkt mij een mooi moment aangebroken om te kijken naar een tweedehands 2080 ti maar welk type (en of deze geschikt is om in mijn systeem te hangen weet ik niet).
Ik zoek een?
Graphics card vanwege ouderdom huidige kaart.
Weet daarnaast niet of mijn processor nog voldoende mee kan komen na een upgrade.
Doel is om de komende 4 à 5 jaar weer vooruit te kunnen.
Wat is je budget?
Ik mik op rond de 500 euro voor een graphics card. Eventuele upgrade van processor hou ik rekening met 300 euro (maar liever niet)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, zolang het werkt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Graphics card Asus STRIX-GTX960-DC2OC-2GD5
Processor Intel Core i5-4690K 3.5 GHz Quad-Core Processor
Moederbord Asus MAXIMUS VII RANGER ATX LGA1150 Motherboard
RAM 2x 8GB Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9
Voeding Corsair CS650M
Case Corsair Carbide 200R
Koeling CORSAIR Cooling Hydro Series H60