• Tallguy99
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10-04-2023
Op dit moment ben ik werkzaam als servicedesk/systeembeheerder sinds een jaar. Ik ben bij mijn stage bedrijf blijven werken na het behalen van mijn diploma MBO niveau 4 ICT-beheerder. Sinds dit schooljaar ben ik ook begonnen aan de deeltijd opleiding HBO BIM.

Ik merk alleen nu al dat ik mij afvraag of ik dit mijn hele leven wil doen, na het lezen van vele forums veranderd dit gevoel met de dag. ICT zelf blijft interessant en vind ik ook leuk om te doen, alleen het 40u per week naar een scherm kijken is toch veel voor mij.

Naast de ICT heb ik ook interesse in voertuigen en wil ik eigenlijk ook altijd al mijn vrachtwagen rijbewijs halen. Vaak lees ik ook dat mensen ander werk uitvoeren dan waar ze voor opgeleid zijn. Zijn er mensen die met hun HBO ICT diploma in het transport of de auto industrie werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom zou je in de IT standaard 40 uur per week naar een scherm moeten kijken? Juist met BIM als richting zou dat flink af moeten nemen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 07:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik geloof niet dat er ook maar één functie in de IT is waarbij je alle uren die je werkt volledig achter je beeldscherm doorbrengt.

Daarnaast heb je de keuze om minder dan 40 uur te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Waarom zou je BIM doen als je als transporteur wilt gaan werken? Je stopt veel moeite in iets wat je weinig gaat helpen bij een baan in de transportsector.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.