Eigenlijk speel ik altijd op een console maar zou toch wel weer de terug keer willen nemen naar een mooie game pc. Aangezien mijn oude game pc circa 7 8 jaar oud is met een i7 3770 gtx670 en 8gb ddr3 werkgeheugen. Een acer predator ooit eens kant en klaar gekocht.
Voor de fun eens warzone erop geïnstalleerd. (Videokaart voldoet aan minimum specs)
Maar met een fps drop naar 10 is het onspeelbaar en lelijk
Anyway naar de vragen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met het nieuwe systeem wil ik voornamelijk gamen met hoge fps en die enigzins toekomstbestendig is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het nieuwe systeem mag max 2000 euries kosten een paar 10tjes wil ik er best overheen gaan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een lijstje gemaakt via tweakers zie onderstaande. Verder geen flauw idee en suggesties zijn gewenst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een Intel processor. Verder heb ik geen wensen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht suggesties, verbeteringen en over mijn lijstje die wat ik zelf al heb uitgekozen aan componenten
Alvast bedankt
Lijstje!
Voor de fun eens warzone erop geïnstalleerd. (Videokaart voldoet aan minimum specs)
Maar met een fps drop naar 10 is het onspeelbaar en lelijk
Anyway naar de vragen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met het nieuwe systeem wil ik voornamelijk gamen met hoge fps en die enigzins toekomstbestendig is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het nieuwe systeem mag max 2000 euries kosten een paar 10tjes wil ik er best overheen gaan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een lijstje gemaakt via tweakers zie onderstaande. Verder geen flauw idee en suggesties zijn gewenst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een Intel processor. Verder heb ik geen wensen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht suggesties, verbeteringen en over mijn lijstje die wat ik zelf al heb uitgekozen aan componenten
Alvast bedankt
Lijstje!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-10700K Avengers Edition Boxed | € 389,- | € 389,- |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z490 Gaming Edge Wifi | € 198,50 | € 198,50 |
| 1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair Carbide SPEC-OMEGA RGB Zwart | € 151,90 | € 151,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 ARGB Plus | € 68,10 | € 68,10 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 73,90 | € 73,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 750W V2 | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 109,21 | € 109,21 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.066,61 | ||