[Vraag] Plaatje plexiglas zetten regio friesland

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Onder het mom van durf te vragen: Ik heb een plaatje plexi/acrylglas dat over een lengte van 50 centimeter omgezet moet worden, hoek 90 graden. Nu kan ik wellicht bij een bedrijf terecht maar das waarschijnlijk duurder dan zelf eentje bouwen en voor die ene keer dat ik dit nodig heb vindt ik het onzinnig om er zelf eentje te bouwen..

Misschien is er een Tweaker die toevallig zo'n apparaat heeft en dat eventueel voor een vergoeding voor me kan en wil zetten?

Of eventueel een wederdienst, heb een 3D printer en ik doe CNC frezen voor mn werk.

Ik woon zelf in Leeuwarden, maar ff een stukje rijden is geen probleem. :)

Thnx!

[ Voor 7% gewijzigd door FiXeL op 17-09-2020 17:50 ]

Mn 3D printer blogje..

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 12:25
Plaat op de werkbank, lat op het buigpunt en vastzetten met een paar lijmklemmen. Met een verfföhn verhitten tot het buigbaar is en dan buigen, eventueel het te buigen gedeelte met een andere lat op het geheel ondersteunen, zodat je een mooie rechte hoek krijgt. Winkelhaak erbij moet het lukken om 90 graden strak te buigen.

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
pep_82 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 18:05:
Plaat op de werkbank, lat op het buigpunt en vastzetten met een paar lijmklemmen. Met een verfföhn verhitten tot het buigbaar is en dan buigen, eventueel het te buigen gedeelte met een andere lat op het geheel ondersteunen, zodat je een mooie rechte hoek krijgt. Winkelhaak erbij moet het lukken om 90 graden strak te buigen.
Zo heb ik het de laatste keer ook gedaan, maar ik wil het goed hebben en heb geen zin in gebeun als iemand het juiste gereedschap heeft. ;)

Mn 3D printer blogje..

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:54

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Zoek gewoon even contact met een plaatselijke kunststof boer. Soms doen ze het wel voor een schijntje of voor nop.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Helaas, ik zet er een slotje op.
Het forum is niet de aangewezen plaats voor diensten en verzoekjes. Daarvoor kun je in vraag en aanbod terecht (diensten of casemodding). Of inderdaad wat bedrijven langsgaan op vrijdag middag met een sixpackje ;) succes!

Dit topic is gesloten.