Mijn vraag
Sinds een tijd gebruik ik een Cisco 891 router als test device om FortiGate routers te testen. Op deze wijze kan ik de twee WAN-poorten van de FortiGate testen. De tweede WAN-poort wordt in werkelijkheid als fallback gebruikt.
De Cisco was met twee VLAN's geconfigureerd om twee GE poorten voor de Fortigate te gebruiken. dus de Fortigate ziet twee verschillende netwerken.
Nadat ik (waarschijnlijk?) een configuratie fout heb gemaakt en geen backup van bestaande configuratie had, heb ik de router een factory reset gegeven. Sindsdien start hij niet meer op. Hij blijft hangen op "No sreloc section". en vervolgens bevriest de router. Zie hieronder:
En dan bevriest de router en is alleen weer tot leven te roepen door de voeding af en weer in te schakelen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Router: Cisco 891F-K9
iOS: 15.4.3 M2 (origineel) Ook getest met versie 15.4.3 M8.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- In Rommon mode verschillende confreg settings gebruikt.
- Zowel via USB als TFTP de iOS in flash geladen
- Meerdere keren een factory reset gegeven.
- Nu zullen mijn google skils niet de beste zijn, maar hij helpt me helaas niet verder.
Iemand enig idee hoe nu verder? Of is er gewoon een hardware fout opgetreden en is ie afgeschreven
.
Sinds een tijd gebruik ik een Cisco 891 router als test device om FortiGate routers te testen. Op deze wijze kan ik de twee WAN-poorten van de FortiGate testen. De tweede WAN-poort wordt in werkelijkheid als fallback gebruikt.
De Cisco was met twee VLAN's geconfigureerd om twee GE poorten voor de Fortigate te gebruiken. dus de Fortigate ziet twee verschillende netwerken.
Nadat ik (waarschijnlijk?) een configuratie fout heb gemaakt en geen backup van bestaande configuratie had, heb ik de router een factory reset gegeven. Sindsdien start hij niet meer op. Hij blijft hangen op "No sreloc section". en vervolgens bevriest de router. Zie hieronder:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| System Bootstrap, Version 15.4(1r)T1, RELEASE SOFTWARE (fc1) Technical Support: http://www.cisco.com/techsupport Copyright (c) 2014 by cisco Systems, Inc. Total memory size = 512 MB Field Upgradeable ROMMON Integrity test _______________________________________ ROM: Digitally Signed Production Software C891F-K9 platform with 524288 Kbytes of main memory Main memory is configured to 32 bit mode Upgrade ROMMON initialized IOS Image Load Test ___________________ Digitally Signed Production Software Self decompressing the image : ###################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################################### [OK] *** No sreloc section |
En dan bevriest de router en is alleen weer tot leven te roepen door de voeding af en weer in te schakelen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Router: Cisco 891F-K9
iOS: 15.4.3 M2 (origineel) Ook getest met versie 15.4.3 M8.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- In Rommon mode verschillende confreg settings gebruikt.
- Zowel via USB als TFTP de iOS in flash geladen
- Meerdere keren een factory reset gegeven.
- Nu zullen mijn google skils niet de beste zijn, maar hij helpt me helaas niet verder.
Iemand enig idee hoe nu verder? Of is er gewoon een hardware fout opgetreden en is ie afgeschreven
33 x ET Solar 270Wp = 8910Wp @ SMA Sunny TriPower STP 8000TL-20 Live: PVOutput