Nieuwe (2 maanden “oud”) was-droogcombinatie lekt onderkant

Pagina: 1
Acties:

• sanna
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-12-2020
Hallo,

Sinds 2 maanden heb ik een nieuwe was-droogcombinatie aangeschaft van het merk Beko (HTV7732XA0). Nu zie ik dat dat ding lekt aan de onderkant. Ik heb geen idee waar dat water vanuit komt. Heb het geprobeerd te kantelen, maar zag niks bijzonders. Waarschijnlijk omdat ik hier echt 0.0 verstand van heb. Ook heb ik al het filter losgemaakt (er kwam echt ontzettend veelwater uit, geen idee of dat ‘normaal’ is, vandaar dat ik dat even vermeld). Geen vreemde voorwerpen gevonden, het is echt goed schoon.

Nu zit ik te denken wat ik moet doen. Ik heb wel 2 jaar garantie voor dat ding, maar of “water uit de onderkant” hieronder valt, weet ik niet. Het liefst zou ik dat ding terugsturen, maar helaas, het is al 2 maanden geleden dat ik het besteld had.

Misschien is er iemand die mij zou kunnen vertellen wat er mogelijk aan de hand is en hoe ik het precies moet aanpakken. Zoals ik al eerder had aangegeven, ik heb hier 0.0 verstand van, dus graag even benoemen wat waar zit etc haha.

Alvast heel erg bedankt,
Ik hoop dat ik zo snel mogelijk weer kan wassen zonder zorgen.

Sanna

Ohh, en ik voeg nog even wat foto’s toe (sorry voor de kwaliteit) misschien dat het makkelijker is om te beoordelen wat er nou aan de hand zou kunnen zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yW_baX8wp3j9sCTJcvZAvG2PYds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ElGprjXDZPjSKrSY0FZD7dOb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NVihqz9UoHvDBq0HaMkaHoW2qBQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q3l3ltZolFVQsV6eZp31Z7DU.jpg?f=fotoalbum_large

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:57
Een filter kan best wel wat water hebben, maar zoals je het nu zegt is het écht heel veel :)

Maar, even bot, wat zei de verkopende partij toen je ze belde?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sanna, heb je voor de lekkage toevallig de droger gekanteld? Er zit namelijk onderin een combinatie een opvangbakje dat wordt leeggepompt wanneer het water te hoog komt staan. Kantelen van de machine resulteert dus in het omgooien van het bakje. Dit zie jij vervolgens als lekkage.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Met het losmaken van het filter komt er inderdaad veel water uit.

• sanna
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-12-2020
Ik had het niet gekanteld voor de lekkage.