Beste Geekie koelkast.

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

Topicstarter
Hoi,

stel je voor je hebt al het geld van de wereld en je zoekt een koelkast.
Wat is de koelkast met de meeste geek functies.

ik trap af met
https://www.samsung.com/n...side-by-side-rs68n8941b1/
-camerads :9
- een groot scherm :9

https://www.lg.com/nl/koelkasten/lg-gsi961pzaz
- een klop raam.

iemand die weet of dit iets toevoegd?
Wie weet er nog meer een geek koelkast?

Heeft het vaak fout

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 24-09 16:13
Al het geld van de wereld.

Waarom een koelkast als je alles vers door een koerier kunt laten brengen a la minute? :p

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

Topicstarter
Torac schreef op donderdag 17 september 2020 @ 12:53:
Al het geld van de wereld.

Waarom een koelkast als je alles vers door een koerier kunt laten brengen a la minute? :p
Omdat het toch veel leuker is als je koelkast automatisch nieuwe melk besteld als die ziet dat het over datum is.

Smart fridge

Heeft het vaak fout

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nou weet niet of ik dat zo leuk vind. Misschien wil ik die melk wel helemaal niet meer.

Of ziet de kast m'n exclusieve wijn aan voor iets van de supermarkt en bestelt ie dat dan perongeluk. Zit je met die zooi.

Daarnaast wil ik niet dat Samsung weet wat ik eet en bestel en wanneer ik dus niet in die woning verblijf. Dan laat ik de hulp de kast legen, staat een dag later de bezorger voor de deur terwijl ik dat seizoen niet aanwezig ben. Lekker handig.

Dat gezegd hebbende, die LG kast is prima. Raampje is handig, kan je mooi producten tentoonstellen, ijsfunctie is prima. Als je er daar een paar van neerzet, b.v. één voor vlees, één voor groete en dan zoveel als je nodig hebt voor je water / drankjes / sappen en fruit enzo, staat dat best leuk in de keuken / bijkeuken / bar. Ook niet zo heel gek duur dus een aantal aanschaffen van deze kasten hoef je daarvoor ook niet te laten.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:20

br00ky

Moderator Harde Waren
Koelkast is geen computerhardware. Hoort in Witgoed, maar nu is het alleen een opsomtopic, en dat hoort nergens.

Dit topic is gesloten.