Polycom / Plantronics call controls in Teams

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:17
Ik heb een speakerphone Polycom CX100 en Plantronics Blackwire 300 DA headset (op de control unit, in Device Manager "Plantronics Blackwire 325.1") Met Skype for Business (2016) werkten de hardware call controls voor microfoon (un)mute en call hangup, maar met Teams werken deze niet. De volume controls werken wel. Windows 10 (1803).

Microsoft zegt hier zelf over:
Devices with known limitations and issues
We've seen issues with the devices in the list below, and the call controls might not work as expected. We're working with our partners to address these issues, so make sure to check back here regularly for updates.
Sluiten van Skype voor Business zodat ze niet tegelijk draaien lost het niet op.

Iemand ervaring met het (gedeeltelijk) werkend krijgen van call controls in Teams? Zo ja, hoe?

Alle reacties

Verwijderd

Ik heb diezelfde headset en tijdens onze Skype-Teams migratie werkte dat ook niet, tenzij:

-auto-start Skype uitzetten
-computer herstarten
-Teams opstarten

Dan moet het werken. Probleem is dat de eerste van de 2 die opstart de knoppen kaapt en niet meer vrijgeeft tot de PC is herstart. Als je ze dus alletwee nog nodig hebt, dan diegene die je met bediening wilt hebben als eerste starten.

Als speaker heb ik een Jabra 510, en daarmee is het exact hetzelfde. Ik ga er dus vanuit dat het met jou Polycom ook gelijk zal zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2020 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil geen oud topic kicken, maar het zou wel netjes zijn om hier nog even aan te geven of dit heeft gewerkt voor de Google of Tweakers search gebruikers die hier ook mee zitten.

We zitten in een periode waarin er veel Skype -> Teams gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:34:
Ik wil geen oud topic kicken, maar het zou wel netjes zijn om hier nog even aan te geven of dit heeft gewerkt voor de Google of Tweakers search gebruikers die hier ook mee zitten.

We zitten in een periode waarin er veel Skype -> Teams gebeurd.
Ik zou het niet weten omdat ik Skype nog gebruik, maar dat gaat er geforceerd uit binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

FYI Ik heb sinds kort een Plantronics blackwire 5220 headset en de remote met muteknop etc werkt prima in teams calls.
(Win10 enterprise 1909)

Wat ik wel heb wat irritant is, is dat er een softwarematige hol effect is waardoor het klinkt of sprekers in de badkamer zitten..
Ik merkte vandaag dat als er een alert sound tegelijk is dat dat effect dan tijdelijk wegvalt..
Ik heb nog niet kunnen vinden waar dat vandaan komt..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Call controlls werken hier inmiddels ook na de overgang naar Teams-only.
Pagina: 1