Vanavond ontdekte ik bij toeval wat vlekken op het plafond. Ze zijn eigenlijk alleen zichtbaar uit een bepaalde hoek, dus niet als je er net onder gaat staan. De plek echter is net onder de badkamer, waardoor ik een vermoeden heb op lekkage. Maar kan het niet helemaal raden, want de plek zelf voelt op zich niet nat aan.
Dit zijn de vlekken (let niet op de bouwlamp die sinds de verbouwing is blijven hangen haha):
:strip_exif()/f/image/JnQeZTOlsm62UAUHtWxDmyun.jpg?f=fotoalbum_large)
In de badkamer zie ik niets vreemds anders dan dit stukje (zie foto).
:strip_exif()/f/image/gUHimB7TpsJbLZMbN5R8ySWN.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan heel goed zijn dat het gewoon een beetje vies is, zal het morgen eens goed proberen schoon te maken. Maar wellicht is dat een indicatie op lekkage? Geen idee. Maar dacht voordat ik een professional inschakel, wellicht dat jullie al een antwoord hebben?
Alvast bedankt!
Dit zijn de vlekken (let niet op de bouwlamp die sinds de verbouwing is blijven hangen haha):
:strip_exif()/f/image/JnQeZTOlsm62UAUHtWxDmyun.jpg?f=fotoalbum_large)
In de badkamer zie ik niets vreemds anders dan dit stukje (zie foto).
:strip_exif()/f/image/gUHimB7TpsJbLZMbN5R8ySWN.jpg?f=fotoalbum_large)
Kan heel goed zijn dat het gewoon een beetje vies is, zal het morgen eens goed proberen schoon te maken. Maar wellicht is dat een indicatie op lekkage? Geen idee. Maar dacht voordat ik een professional inschakel, wellicht dat jullie al een antwoord hebben?
Alvast bedankt!