Facebook: hoe weer toegang na verwijderen alle MFA?

Pagina: 1
Acties:

• yvelyne
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-09-2020
Bestaat er geen standaard aanmeldcode of dergelijke?
Ik heb mezelf perongeluk buiten facebook gesloten om zo ter zeggen.

Ik had alle aangemelden toestellen verwijdert waaronder ook het toestel waarmee ik dit was aan het uitvoeren...dus dan krijg je normaal bij de eerst volgende aanmelding een sms code die maar niet toe kwam na meerdermalen drukken op code opnieuw verzenden ging dit nietmeer uit veiligheidsredenen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UgUWyiY5sM0IABeqcsUvc7S12VA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KewTRsy2fHlENERa0yEbCNP2.png?f=fotoalbum_large

Dit gebeurde gisteren omstreeks 16-17u en is vandaag om 23u nog steeds niet opgelost... ik krijg nog steeds geen sms... mijn gsmMummer klopt mijn mail adres ook heb geprobeerd wachtwoord te wijzigen wat lukt maar dan word er weer om die code of codegenerator gevraagd die niet aankomt en waar ik geen toegang tot heb omdat ik overal ben afgemeld.

Mijn prive pagina vind ik niet erg maar dat ik niet op mijn zakelijke kan is eigelijk wel een ramp :(

[ Voor 86% gewijzigd door yvelyne op 16-09-2020 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Welkom @yvelyne :)
Ik kan je inhoudelijk niet helpen (heb hier geen ervaring mee) maar heb je vraag even afgesplitst van facebook gehacked, hacker heeft 2FA toegevoegd omdat het een net andere vraag is en dan prima in een eigen topic kan :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grand2021
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-01-2021
Hier het zelfde probleem! Hoelang is deze tijdsperiode voordat je weer een nieuwe verificatie sms kunt ontvangen? Of wat kun je er anders aan doen behalve je ID te uploaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik kan me zo voorstellen dat die periode langer wordt per keer dat het het probeert. Bijv. 1/2/4/8/24/48 uur of zo. Maar dat is een wilde gok. Rustig afwachten lijkt me het beste advies.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)