Vraag

• MartijnvdSluis
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 13:38
Ik heb twee iPads (2019 model). Op de ene iPad heb ik een nog werkende versie van Fortnite staan.
De tweede iPad is nieuw en daar wil ik ook Fortnite opzetten. Via alle reguliere routes kan ik Fortnite niet op die nieuwe iPad zetten. Nu lijkt het me best logisch als ik fortnite van de ene iPad kan "kopieren" en op de nieuwe iPad kan zetten.

Ik heb zelfs een app gekocht (CopyTrans) waarmee dit zou kunnen maar bij het kopiëren (backuppen) geeft ie aan dat het niet gelukt is om de apps die niet in de App Store staan (zoals fortnite) te backuppen.

Ook zie ik veel ideeën rondom een alternatieve app store. Dat is dus niet de bedoeling, de vraag is echt hoe ik het van mijn ene iPad kan overzetten naar de andere.

Alle reacties

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Reservekopie van de oude iPad maken en op de nieuwe terugzetten werkt ook niet?

• MartijnvdSluis
via iTunes iig niet. Die maakt in de backup alleen een link naar de apps en als je die dan terugzet gaat ie de app downloaden in de playstore wat dus niet lukt want Fortnite is daar niet meer beschikbaar.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:06
MartijnvdSluis schreef op woensdag 16 september 2020 @ 22:18:
via iTunes iig niet. Die maakt in de backup alleen een link naar de apps en als je die dan terugzet gaat ie de app downloaden in de playstore wat dus niet lukt want Fortnite is daar niet meer beschikbaar.
Daar issie nog wel voor zover ik weet omdat je hem al aangekocht hebt. Volgens mij kan je hem dan altijd nog downloaden

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:19
SpoekGTi schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:05:
[...]

Daar issie nog wel voor zover ik weet omdat je hem al aangekocht hebt. Volgens mij kan je hem dan altijd nog downloaden
Volgens mij niet. Volgens mij heeft Apple het hele account van Fortnite met uitzondering van de Unreal Engine op zwart gezet.

• MartijnvdSluis
Helaas, is sinds begin september het account van Epic uit de store verwijderd en dus kan je Fortnite daar niet meer downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnvdSluis
Niemand met nog een slim idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 11:39
Volgens mij is het ook niet mogelijk. Of je zou moeten jailbreaken en met een ipa file gaan werken. Geen idee of dat kan werken.

[ Voor 55% gewijzigd door Lelletje op 18-09-2020 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Ik ben bang dat het simpelweg niet meer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:57

Umbrah

The Incredible MapMan

Nee, dit kan gewoon niet zonder een jailbreak. Dit is ook gelijk een beetje waar het hele debat om gaat, als het niet via Apple gaat, dan kan het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gaat inderdaad zonder jailbreaken niet werken. En jailbreaken van een iPad zou ik erg afraden, zeker voor gamen als je het ook voor bijv. werk gebruikt..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Je kunt het gewoon terughalen via 'Purchases' in de App Store?

For example, if you’ve downloaded Fortnite previously but have since deleted it for whatever reason, you should still be able to re-install the game by going by clicking on your picture in the App Store, tapping the Purchased tab, My Purchases, and then searching for it in the Not on this iPhone section. Alternatively, you may even be able to use a backup of your device to reinstall Fortnite, and then simply update the game to get the latest version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnvdSluis
:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04:42
Andere tablet kopen die wel fortnite kan draaien.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:36

Nogne

>.<

FiXeR.nl schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:58:
Je kunt het gewoon terughalen via 'Purchases' in de App Store?

For example, if you’ve downloaded Fortnite previously but have since deleted it for whatever reason, you should still be able to re-install the game by going by clicking on your picture in the App Store, tapping the Purchased tab, My Purchases, and then searching for it in the Not on this iPhone section. Alternatively, you may even be able to use a backup of your device to reinstall Fortnite, and then simply update the game to get the latest version.
Dat lijkt mij ook ja, sommige apps die ik in het verleden heb gekocht maar die later door Apple zijn verwijderd kan ik nog wel downloaden via “My Purchases”.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:28

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Nogne schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:06:
[...]

Dat lijkt mij ook ja, sommige apps die ik in het verleden heb gekocht maar die later door Apple zijn verwijderd kan ik nog wel downloaden via “My Purchases”.
Ik had gelezen dat Apple ervoor gezorgd heeft dat zelfs deze optie niet meer beschikbaar is? ze zijn grondig geweest :> (ik kan het zelf niet testen omdat ik nooit die app gedownload heb)

[ Voor 7% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 20-09-2020 12:11 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:36

Nogne

>.<

Mother_Goozz schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:09:
[...]

Ik had gelezen dat Apple ervoor gezorgd heeft dat zelfs deze optie niet meer beschikbaar is, ze zijn grondig geweest :>
Dat zou wel jammer zijn dan voor de Fortnite spelers, al kan ik er wel een beetje inkomen omdat Epic een eigen betaaldienst er in had gezet. En dan snap ik Apple wel dat ze niet willen dat de app later alsnog word gedownload.

Wel super jammer voor TS want zonder jailbreak kom je dan niet meer aan Fortnite

PS/XBL: Nogne

Pagina: 1