Vervangende over ear koptelefoon voor algemeen gebruik.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Robin_M
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-05 10:07
Ik zoek een?
Koptelefoon.

Wat is je budget?
Ongeveer €100 (het liefste minder).

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op straat en op school muziek te luisteren, thuis gamen, series en films te kijken.

Wat heb je zelf al gevonden?
Sony WH-CH700N en ATH-M40x. Op marktplaats heb ik ook een Sony WH-H900N gezien, maar ik denk niet dat dit verstandig is. Als laatste de taotronics tt bh060

Ik had eerst een Kingston hyperx cloud 2, de jack is na drie jaar kapot gegaan, heb 'm laten reparen bij een repair café, maar deze hebben een nieuwe kabel erbij opgezet en nu is het geluid erg slecht. Ik heb het liefste een over-ear koptelefoon die beter is voor buiten gebruik (iets minder groot en makkelijker om mee te nemen) en ongeveer de zelfde geluidskwaliteit. Bluetooth mag, maar hoeft niet, ANC zou fijn zijn, maar ik besef ook dat dit waarschijnlijk geen optie is met dit budget.

Alle reacties

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 08:00
ik heb beide thuis waarbij:
- de Sony fijner in gebruik is vanwege BT
- de Audio Technica een veel beter geluid heeft. Sprankelijker hoog!

Het is maar net waar jij voorkeur aan geeft. Ik ben blij met de AT vanwege het geluid, mijn vrouw zweert bij de Sony vanwege de bewegingsvrijheid.

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:09
Ik heb onlangs een Philips TASH402bk gekocht en die valt me zeker niet tegen.

Het ondersteund alleen sbc en aac, maar met bt5.0 is de geluidskwaliteit best goed, of beter gezegd, niet storend slecht (ik heb geen echt vergelijkingsmateriaal).

Bovendien blijft die goed zitten bij activiteiten, zonder te gaan vervelen.