Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bestuurder zelfrijdende Uber-auto is aangeklaagd

Pagina: 1
Acties:

• stuiterveer
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 16-09 23:20
nieuws: Bestuurder zelfrijdende Uber-auto is aangeklaagd na veroorzaken dodel...

@AverageNL is de titel hierin wel juist wanneer je zegt "na veroorzaken dodelijk ongeluk"? Of deze persoon het ongeluk heeft veroorzaakt is namelijk juist onderdeel van de rechtszaak, als deze persoon onschuldig wordt bevonden zal dus ook bevonden kunnen worden dat deze persoon het niet veroorzaakt zal hebben waardoor de titel van het artikel opeens onjuist is.

[Voor 19% gewijzigd door stuiterveer op 16-09-2020 14:10]

• AverageNL
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 11:45

AverageNL

Freelancer nieuwsredactie
Bedankt voor je feedback. Ik ben inderdaad met je eens dat deze titel onjuist is.

Het was even puzzelen qua lengte (we hebben slechts een beperkt aantal tekens voor onze titels), maar ik heb het woord 'na' vervangen met 'voor'. Dit lijkt mij persoonlijk beter; het maakt duidelijk waarom de bestuurder is aangeklaagd, maar dan zonder de onbedoelde insinuatie dat de bestuurder de oorzaak is van het ongeval

Mocht je verder nog opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag! :)

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True