Mijn vraag
Hoe voeg ik sync van add-ons en instellingen later toe in FF Sync Android?
Bij de 1e keer kon ik dat aanvinken (heb ik toen niet gedaan...), nu wil ik het alsnog toevoegen, maar kan deze optie nergens meer vinden. In de Moz support staat een mooi overzicht, maar die opties Add-ons en Instellingen staan bij mij nergens.
https://support.mozilla.o...oniseren-gegevens-firefox
-Android FF & Fennec F-Droid
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- FF help pagina's.
- Nieuw account aangemaakt.
Update:
Uitgelogd, alles helemaal afgesloten, privacy stuff gewist, nieuw account aangemaakt.
Nu krijg ik wel de opties add-ons en instellingen tijdens het aanmaken van een nieuw account.
Maar...eenmaal weer in FF of Fennec zijn die opties weer weg....
Las op de Moz support dat deze opties voor bestaande gebruikers uit staan, wellicht ziet hij mij als bestaande gebruiker.
Hoe voeg ik sync van add-ons en instellingen later toe in FF Sync Android?
Bij de 1e keer kon ik dat aanvinken (heb ik toen niet gedaan...), nu wil ik het alsnog toevoegen, maar kan deze optie nergens meer vinden. In de Moz support staat een mooi overzicht, maar die opties Add-ons en Instellingen staan bij mij nergens.
https://support.mozilla.o...oniseren-gegevens-firefox
Relevante software en hardware die ik gebruikWelke typen gegevens kan ik tussen mijn apparaten delen?
U kunt de volgende typen gegevens op uw apparaten synchroniseren:
Bladwijzers: hiermee kunt u al uw favoriete websites op al uw gesynchroniseerde apparaten benaderen.
Geschiedenis: hiermee kunt u websites die u in het verleden hebt bezocht op al uw gesynchroniseerde apparaten benaderen.
Open tabbladen: uw geopende tabbladen op andere apparaten zijn te benaderen via de knop Synchrone tabbladen op uw computer, en in het tabblad Sync op uw Android-apparaat. Zie het artikel Gesynchroniseerde tabbladen van andere apparaten bekijken voor details.
Aanmeldingen en wachtwoorden: dit synchroniseert de gebruikersnamen en wachtwoorden die u gebruikt om u bij websites aan te melden. Als u een hoofdwachtwoord gebruikt, zie dan Een hoofdwachtwoord gebruiken met Sync voor belangrijke informatie over de wisselwerking tussen Sync en het hoofdwachtwoord.
Adressen: dit synchroniseert de adressen die u gebruikt om formulieren op webpagina’s in te vullen.
Add-ons: plaats een vinkje in dit selectievakje als u uw add-ons op uw apparaten wilt synchroniseren. Add-ons voor de desktopversie van Firefox kunnen niet met de mobiele versies van Firefox worden gesynchroniseerd.
Voorkeuren: dit synchroniseert het gedrag van Firefox, zoals instellingen voor downloadacties en pop-upblokkering, tussen uw apparaten.
-Android FF & Fennec F-Droid
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- FF help pagina's.
- Nieuw account aangemaakt.
Update:
Uitgelogd, alles helemaal afgesloten, privacy stuff gewist, nieuw account aangemaakt.
Nu krijg ik wel de opties add-ons en instellingen tijdens het aanmaken van een nieuw account.
Maar...eenmaal weer in FF of Fennec zijn die opties weer weg....
Las op de Moz support dat deze opties voor bestaande gebruikers uit staan, wellicht ziet hij mij als bestaande gebruiker.
[ Voor 9% gewijzigd door Tweaker626 op 16-09-2020 11:21 ]