Om te beginnen, ik heb heel erg weinig verstand van PC's, maar vind het wel erg interessant en wil mij er vanaf nu in gaan verdiepen. Ik ga overstappen van PlayStation naar PC. Ik heb nu een MacBook Air voor school en een PC waar ik Word mee kan openen. Ik wil nu gaan investeren in een PC in plaats van de nieuwe PS5. Samen met twee vrienden die mij hebben overtuigd om te kappen met mijn playstation heb ik een lijst samengesteld voor een game PC.
Ik heb besloten om dus mijn volledige set-up (behalve mijn Headset) te gaan kopen. Mijn budget voor de volledige set-up is ongeveer 1750 euro, maar dat is een leidraad, ik betaal liever iets meer en dat ik dan wat langer vooruit kan. Ik had 3 maanden geleden een lijst samengesteld en wou deze ook kopen, alleen toen hoorde ik dus dat de nieuwe Nvidia 3070 uitkomt, dus nu moet ik even wachten.
Wat ik wil gaan doen met mijn nieuwe PC; ik speel momenteel Warzone, en ga de nieuwe Black Ops halen. Ik ben zelf van de shooters en de open-world games (Skyrim, Fallout). Ik wil graag een goede PC die een stuk betere FPS haalt als mijn PS4 (uiteraard), maar ik hoef ook niet het beste van het beste. Streamen o.i.d. ga ik niet doen.
Ik wil dus een PC waarop ik goed kan gamen, maar ook mijn school kan doen en waarop ik ook streams/Netflix kan kijken, en voorlopig mee vooruit kan. De nieuwe Nvidia 3070, die bijna uitkomt, is (heb ik vernomen) dus een goede optie voor de lange termijn.
Is deze Set-Up dan goed bij elkaar? Of moet er bijvoorbeeld een betere voeding in?
Ik heb dus nog niets, begin. vanaf scratch. Ook weet ik niets van overklokken o.i.d.
Is dit een goede lijst? Of zijn er nog aanpassingen nodig?
Ik heb besloten om dus mijn volledige set-up (behalve mijn Headset) te gaan kopen. Mijn budget voor de volledige set-up is ongeveer 1750 euro, maar dat is een leidraad, ik betaal liever iets meer en dat ik dan wat langer vooruit kan. Ik had 3 maanden geleden een lijst samengesteld en wou deze ook kopen, alleen toen hoorde ik dus dat de nieuwe Nvidia 3070 uitkomt, dus nu moet ik even wachten.
Wat ik wil gaan doen met mijn nieuwe PC; ik speel momenteel Warzone, en ga de nieuwe Black Ops halen. Ik ben zelf van de shooters en de open-world games (Skyrim, Fallout). Ik wil graag een goede PC die een stuk betere FPS haalt als mijn PS4 (uiteraard), maar ik hoef ook niet het beste van het beste. Streamen o.i.d. ga ik niet doen.
Ik wil dus een PC waarop ik goed kan gamen, maar ook mijn school kan doen en waarop ik ook streams/Netflix kan kijken, en voorlopig mee vooruit kan. De nieuwe Nvidia 3070, die bijna uitkomt, is (heb ik vernomen) dus een goede optie voor de lange termijn.
Is deze Set-Up dan goed bij elkaar? Of moet er bijvoorbeeld een betere voeding in?
Ik heb dus nog niets, begin. vanaf scratch. Ook weet ik niets van overklokken o.i.d.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 184,- | € 184,- |
1 | Moederborden | ASRock B550M Pro4 | € 101,- | € 101,- |
1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3070 Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master NR400 (with ODD) | € 54,45 | € 54,45 |
1 | Monitoren | AOC CQ32G1 Zwart | € 335,17 | € 335,17 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,68 | € 49,68 |
1 | Toetsenborden | HyperX Alloy FPS Pro (Cherry Red) | € 71,90 | € 71,90 |
1 | Muizen | Logitech G502 Hero | € 57,09 | € 57,09 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 60,90 | € 60,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 121,82 | € 121,82 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.036,01 |
Is dit een goede lijst? Of zijn er nog aanpassingen nodig?