[PW] Suggestie voor Netwerkopslag

Pagina: 1
Acties:

• Mogenblue
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik zou het leuk vinden als bij netwerkopslag in de 2 variabele kolommen extra parameters komen om het aantal cpu cores en de cpu snelheid te tonen. Dit geeft een indruk van de kracht van deze apparaten.

Verder lijkt het mij wel aardig om in elke lijst een keus op te nemen om te sorteren op het aantal winkels per product. Zo kun je zien welk product bij de meeste winkels wordt verkocht. Dat geeft een idee over de populariteit. Dus dit is dan voor de hele PriceWatch.

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:48

Mooijekind

Manager Product Content
Bij Netwerkopslag hebben we de 2 extra parameters toegevoegd zodat je deze kunt selecteren bij de kolommen.

• Mogenblue
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-07-2024
Oei, wat is die snel zeg!!! Dat had ik niet gedacht.

Ik had een paar maanden geleden mijn eerste nas gekocht en was er best tevreden mee. Maar ik heb nu best een snel systeem, voor mijn activiteit, en vond hem toch wel aan de trage kant. Gisteren maar eens even gekeken hoeveel netwerkverkeer ik heb tijdens uploaden naar de nas en dat was erg weinig. Dus de nas is erg lang bezig voor mijn systeem klaar is en naar de slaapstand kan overgaan.

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een snellere nas, maar kon niet selecteren op cores en snelheid.
Er is wel een filter op die twee, maar je moet dan naar de productpagina gaan om er precies achter te komen.

Dit maakt het een stuk makkelijker om te vergelijken.

Heel erg bedankt. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
Mogenblue schreef op woensdag 16 september 2020 @ 08:30:

Verder lijkt het mij wel aardig om in elke lijst een keus op te nemen om te sorteren op het aantal winkels per product. Zo kun je zien welk product bij de meeste winkels wordt verkocht. Dat geeft een idee over de populariteit. Dus dit is dan voor de hele PriceWatch.
Het aantal aanbiedende winkels per product zegt niks over de populariteit, bij bijvoorbeeld laptops zijn er veel modellen die bij 1 winkel beschikbaar zijn omdat ze een deal hebben met fabrikanten.

Je kan wel het aantal prijzen zien in de knop vanuit de lijst naar het product stuurt. Het sorteert niet maar geeft wel aan hoeveel aanbieders er zijn :)