Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Cloudflare tweakers

Pagina: 1
Acties:

• prodesk
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 22:32
Ik lees tegenwoordig veel over de recente DDOS aanvallen op providers. Zodoende las ik dat Tweakers ook korte tijd getroffen was maar zit zelf wist te mitigeren.

Waarom gebruiken jullie geen CDN provider als Cloudflare die daar een stuk professioneler in zijn/.

[Voor 5% gewijzigd door prodesk op 15-09-2020 23:48]

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Waarom zou cloudlfare daar “professioneler” in zijn dan de huidige opzet en/of capaciteit...? Of omgekeerd: waarom zouden de netwerk- en systeembeheerders bij Tweakers en hun host amateurs zijn en waaruit moeten we dat concluderen? :P

[Voor 44% gewijzigd door WhatsappHack op 16-09-2020 00:05]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:14
Cloudflare is ook niet zonder problemen, waren juist onlangs zelf de oorzaak dat veel sites niet meer bereikbaar waren.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 22:58

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee of er een nieuwer artikel is maar reviews: Tweakers 21 jaar: De servers achter Tweakers geeft toch aardig inzicht?

Allicht dat ik e.e.a. mis maar in hoeverre is de gedachte achter jouw vraag gestaafd; ik kan niet beoordelen waarom je je vandaag registreert en deze hele specifieke vraag in Stoute Bugs post.

[Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 16-09-2020 00:16]

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 15:44

Sméagol

Master of Mayhem

Ik zie vaker het error schermpje van cloudfare dan dat ik problemen met Tweakers heb.

Make lovecraft not warcraft. / Films 2019

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23:35

AW_Bos

Waar ga je heen?

Waarom zou je Cloudflare gebruiken, als de DDOS-wasstraat NaWas 'om de hoek' van je serverrack ligt? Een kwestie van de BGP-settings aanpassen.

Voor CF moet je je hele DNS omgooien, en je servers patchen om IP's uit de CF-headers te verwerken.

Kees had dat hier al eerder uitgelegd:
Kees in 'plan: Ddos-aanvallen maakten Tweakers maandag- en dinsdagavond onber...

[Voor 51% gewijzigd door AW_Bos op 16-09-2020 00:47]

Ga je voor zilver of ga je voor goud
Want dit vuur in mijn hart brandt voor jou
- Emma Heesters

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True