Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Apple brengt ios 14 uit

Pagina: 1
Acties:

• Eagle Creek
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 13:01

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
@arnoudwokke

nieuws: Apple kondigt iPad Air met A14-soc, usb-c en iPad Pro-achtig ontwerp aan
Zo kunnen gebruikers widgets gaan plaatsen op homescreens en vervangt Apple de pagina's vol met apps voor een alfabetische lijst die het meest rechter homescreen zal vormen.
Apple vervangt of apple introduceert de nieuwe functionaliteit zodat gebruikers het als vervanging kunnen gebruiken? Het artikel insinueert nu dat als ik 10 pagina's vol heb staan met apps, ik na de upgrade na ios 14 [minder]/[nog maar een?] pagina('s) heb en de overige apps in de lijst zijn verdwenen.

Als dat echt zo is, is de beschrijving juist. Anders zou ik hem aanpassen.

~ Information security professional & enthousiast ~ Nucia ~ EC Twitter ~ Microsoft Surface Experienced User: RT, 2, Pro 3, Pro 4, Pro 5, Pro 6, Book, Book 2, Headphones

• arnoudwokke
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18-09 13:57

arnoudwokke

Redacteur
Dank, en je hebt gelijk, ik heb het aangepast :)

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True