Vragen over behuizing

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ronaldo19865
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik heb een vraag over de behuizing: be quiet! Pure Base 500DX - Midtower.

Op de plaatjes is een oranje led te zien aan de voorkant, maar op sommige filmpjes en foto’s ook weer een meerdere kleuren led. Ik vroeg me af of de behuizing standaard met een oranje led wordt geleverd of ook met de andere kleuren led? Dit laatste vind ik namelijk mooier. Het gaat om de zwarte behuizing. Als ik de vraag aan de klantenservice van Azert of Alternate stel krijg ik geen antwoord op mijn vraag (wat vaak al een paar dagen duurt).

Mocht ik de kleuren led zelf moeten inbouwen dan hoor ik dat ook graag.

Dank alvast voor de reacties.

Groeten.

Alle reacties

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:47
Staat toch allemaal prima op de site ?
ARGB light at the front and inside the case
https://www.bequiet.com/en/case/1854

• Jarno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-01 23:55
Heb je al een bericht naar een verkopende partij gestuurd of de fabrikant gevraagd?

Duke was nog sneller.

[ Voor 13% gewijzigd door Jarno op 15-09-2020 22:45 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ronaldo19865 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 22:36:Als ik de vraag aan de klantenservice van Azert of Alternate stel krijg ik geen antwoord op mijn vraag (wat vaak al een paar dagen duurt).
Maar de behuizing is je 5 september toch al gesuggereerd? Ik had dan aangenomen (maar normaal bel ik Azerty ipv te mailen want het zijn erg fijne mensen om mee te praten) dat je in 10 dagen toch wel iets meer had kunnen navragen / wachten / opzoeken?

Ik heb vorige keer in 15 minuten bij Azerty een CPU besteld, daarna telefonisch gehoord dat mijn betaling voltooid was en de volgende dag binnen 5 minuten een sluitend antwoord gekregen of de factuur op een andere naam kon komen. CPU was nog niet eens op weg en de administratie kon al worden aangepast

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 15-09-2020 22:47 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Ronaldo19865
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-12-2025
Jullie hebben gelijk. Ik had op de site van de fabrikant zelf moeten kijken. Niet aan gedacht (stom). Topic kan dicht. Dank jullie!!