Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[bug?][fp] Sorry dit IP-adres is uitgesloten van beoordelen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Chiel
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 22:11
Als ik met vpn ip "niet ingelogd" door de V&A blader en ik klik op de beoordelingslijst van een user dan krijg ik pagina 1 netjes te zien. Maar als ik op "volgende" klik om oudere beoordelingen op pagina 2 te zien, dan verschijnt de pop-up met:

"Sorry dit IP-adres is uitgesloten van beoordelen van V&A-gebruikers" (log in of mail naar @ als je het onterecht vindt)

Ik kende de tekst wel, maar niet als pop-up en ook niet na doorklikken naar een volgende pagina. Ik zou `m pas verwachten als ik op "beoordelen" klik.

Dat trouwens de melding überhaupt verschijnt begrijp ik helemaal, maar het moment waarop niet.

[Voor 8% gewijzigd door Chiel op 15-09-2020 21:35]

Beste antwoord (via Chiel op 15-09-2020 22:07)

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 12:47

crisp

Devver

Pixelated

De acherliggende pagina's worden via een ajax-interface opgevraagd welke generiek de IP-check doet omdat dat ook de ingang is voor het beoordelen zelf. De eerste pagina wordt los opgebouwd zonder die check.

Dit is echter nogal oude code welke we eigenlijk zouden moeten refactoren om dit probleem op te lossen. Dat maakt het echter geen triviale bugfix. Ik denk dat we dit dan ook pas zullen oplossen als er meer redenen zijn om die code eens aan te pakken.

Intentionally left blank

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 12:47

crisp

Devver

Pixelated

De acherliggende pagina's worden via een ajax-interface opgevraagd welke generiek de IP-check doet omdat dat ook de ingang is voor het beoordelen zelf. De eerste pagina wordt los opgebouwd zonder die check.

Dit is echter nogal oude code welke we eigenlijk zouden moeten refactoren om dit probleem op te lossen. Dat maakt het echter geen triviale bugfix. Ik denk dat we dit dan ook pas zullen oplossen als er meer redenen zijn om die code eens aan te pakken.

Intentionally left blank

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True