Tijdens Spotify TV graag op zwart

Pagina: 1
Acties:
  • 5.521 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djepie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-02-2021
Mijn LG Nano TV kan heerlijk Spotify afspelen, maar dan krijg ik permanent zo'n TV beeld met cd covers en felgekleurde achtergrond. Als ik bezoek heb, wil ik wel muziek luisteren, maar niet zo'n afleidende TV hebben. Kun je scherm op zwart zetten?
...

LG NANO TV
...

Er is wel een screensaver, maar die gaat na 1 uur in, niet instelbaar.
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zelf al eens in het boekje gekeken? Wat stond daar?

Enige optie die ik voorzie is mgelijk beeldinstellingen en dan beeld op zwart. Als dat nog werkt bij een app als spotify. En als het kan, opslaan als een custom instelling voor beeld en dan weer terugswitchen als je gewoon TV wilt kijken.

Maa persoonlijk zou ik een Bt speaker kopen en gewoon lekker je telefoon laten streamen naar dat ding. Klinkt dikke kans nog beter ook.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:11
Ik heb geen LG, maar ik kan bij de beeldinstellingen in het menu het beeld uitschakelen totdat ik weer een knop op de AB indruk. Misschien ook zo bij LG?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:48

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Euhm, je gaat via je instellingen naar 'Advanced', dan 'Energy saving' en vervolgens 'Screen off'...

Ik heb overigens geen LG tv en deze info is héél makkelijk terug te vinden.
Daarbij zou ik je willen vragen om voortaan wat meer info te posten: typenummers, wat je zelf al hebt geprobeerd in een leesbare zin. Je hebt nu wat vragen verwijderd en een kort antwoord neergezet. Dat bevordert de leesbaarheid niet bepaald..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.