Mijn vraag
Welke nieuwe grafische kaart zou in dit systeem passen.
Ik zoek zeer zeker ook een tweedehands. De huidige computer wil ik gebruiken voor de lopende zaken en ben van plan om daarna een nieuwe computer te gaan samenstellen. Maar eerst wil ik deze weer 'lopend' hebben.
Ik wil er niet teveel aan uitgeven. Ik hoop zo rond de €150,- te kunnen slagen?? In ieder geval zou ik er een willen hebben die de huidige R9 evenaart of liever nog beter is. Er moeten wel 2 aansluitingen voor 2 monitoren op zitten voor een 1200p setup.
Mijn huidige computer krijg ik haast niet meer opgestart. Zodra is na een paar keer het wel kan heb ik de volgende problemen: een zwart beeld, blokken en/of strepen in het beeld in regenboogkleuren, de computer crashed enz.
Dus naar mijn bescheiden mening is de grafische kaart stuk (zie hieronder)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10, 64 bit.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Drivers en updates controleren, updaten naar de nieuwste versie.
Mijn huidig systeem:
Ik zat te denken aan een:Sapphire Nitro+ Radeon RX 570 8GD (2E HANDS??
Misschien dat iemand met meer verstand van zaken mij beter op weg kan helpen of een vergelijkbare/betere 2e hands in de 'aanbieding' heeft??
Welke nieuwe grafische kaart zou in dit systeem passen.
Ik zoek zeer zeker ook een tweedehands. De huidige computer wil ik gebruiken voor de lopende zaken en ben van plan om daarna een nieuwe computer te gaan samenstellen. Maar eerst wil ik deze weer 'lopend' hebben.
Ik wil er niet teveel aan uitgeven. Ik hoop zo rond de €150,- te kunnen slagen?? In ieder geval zou ik er een willen hebben die de huidige R9 evenaart of liever nog beter is. Er moeten wel 2 aansluitingen voor 2 monitoren op zitten voor een 1200p setup.
Mijn huidige computer krijg ik haast niet meer opgestart. Zodra is na een paar keer het wel kan heb ik de volgende problemen: een zwart beeld, blokken en/of strepen in het beeld in regenboogkleuren, de computer crashed enz.
Dus naar mijn bescheiden mening is de grafische kaart stuk (zie hieronder)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10, 64 bit.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Drivers en updates controleren, updaten naar de nieuwste versie.
Mijn huidig systeem:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-4790K Boxed | € 376,62 | € 376,62 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 104,70 | € 104,70 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio 652S | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Monitoren | Dell UltraSharp 2709W Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 104,85 | € 104,85 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 91,59 | € 91,59 |
| 1 | Optische drives | Samsung SH-224DB | € 37,93 | € 37,93 |
| 1 | Voedingen | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial M550 2,5" 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 715,69 | ||
Ik zat te denken aan een:Sapphire Nitro+ Radeon RX 570 8GD (2E HANDS??
Misschien dat iemand met meer verstand van zaken mij beter op weg kan helpen of een vergelijkbare/betere 2e hands in de 'aanbieding' heeft??