Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PHP 8 is op komst

Pagina: 1
Acties:

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
PHP heeft de conventie om zaken die worden verwijderd, eerst in een major versie als deprecated te markeren. Wanneer ontwikkelaars dus goed hun logbestanden in de gaten hebben gehouden, en geen major versie overslaan bij het upgraden, zullen deze afschrijvingen niet onverwachts komen.
In 7.4 zitten ook nieuwe deprecations, dus dit klopt niet..

@DaFeliX

• DaFeliX
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 17-09 11:30

DaFeliX

Tnet Devver
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:23:
[...]

In 7.4 zitten ook nieuwe deprecations, dus dit klopt niet..

@DaFeliX
Thanks, ik had duidelijk kunnen aangeven dat ze pas in een major verwijderd worden als ze al deprecated waren gemarkeerd. Zin ff aangepast

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
@DaFeliX
en geen major versie overslaan bij het upgraden,
minor ;)

• DaFeliX
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 17-09 11:30

DaFeliX

Tnet Devver

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True