Telenor is Noors en niet Hongaarse

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1369078

Topicstarter
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.

nieuws: EU-Hof: zero-rating is in strijd met netneutraliteit bij blokkeren di...

In dit artikel staat dat telenor een Hongaarse telecom operator is.
Dat klopt niet telenor is Noors opererend op de Hongaarse markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-07 16:36
@Olaf

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:56

Oekol

waka waka hey hey

De zaak betrof de Hongaarse aanbieder Telenor
Bedoel je deze? Want deze zin impliceert alleen maar dat het een aanbieder op de Hongaarse markt is in mijn ogen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oekol schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 18:35:
[...]

Bedoel je deze? Want deze zin impliceert alleen maar dat het een aanbieder op de Hongaarse markt is in mijn ogen.
Ik bedoel inderdaad deze zin, nu lijkt het alsof Telenor van origine Hongaars is en dat is niet waar. Telenor is noors en voor een groot deel in handen van de Noorse overheid. Lijkt met toch wel terzaken doende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 19:57
Ook al snap ik je punt, Telenor is óók een Hongaarse aanbieder, namelijk Telenor Hungary. Als je iets aanbiedt in Hongarije, dan ben je toch een Hongaarse aanbieder? :P

[ Voor 21% gewijzigd door Hahn op 15-09-2020 20:32 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:58
Overigens heeft Telenor een aantal jaar geleden het Hongaarse bedrijf verkocht, behalve de naam is er geen enkel verband meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hahn schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 20:31:
Ook al snap ik je punt, Telenor is óók een Hongaarse aanbieder, namelijk Telenor Hungary. Als je iets aanbiedt in Hongarije, dan ben je toch een Hongaarse aanbieder? :P
Als KPN iets in Duitsland aanbied?
Is Alibaba dan ene Nederlandse aanbieder of een Chinese?
Is Samsung een Nederlandse fabrikant omdat ze hier telefoons aanbieden? Nee het is een Koreaanse fabrikant die telefoons op de Nederlandse markt aanbied.

Telenor is Noors (Hoofdkantoor) en bied diensten aan in Hongarije. Maar is nog steeds in Noorse handen, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb er Telenor Hongarije van gemaakt, om een einde aan de onduidelijkheid te maken. :)
nieuws: EU-Hof: zero-rating is in strijd met netneutraliteit bij blokkeren di...
Pagina: 1